カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~One love~ Blue

 

バイリンガル女優 河北麻友子さんもオススメ!』『購入者満足度96.1%』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's kinda funny how life can change

 

人生がこんなにも変わるなんておかしいよね

 

 

 

 

Can flip 180 in a matter of days

 

ほんの数日で180度ひっくり返ったんだ

 

 

 

 

Sometimes love works in mysterious ways

 

恋は時として不可解な方向に進んでしまう

 

 

 

 

One day you wake up gone without a trace

 

ある日、目覚めたら跡形もなく消えてしまったりする

 

 

 

 

I refuse to give up, I refuse to give in

 

諦めるなんてお断りさ、降参なんかしないよ

 

 

 

 

You're my everything

 

キミは僕のすべてなんだ

 

 

 

 

I don't wanna give up, I don't wanna give in

 

僕は諦めたくないんだ、降参なんかしたくない

 

 

 

 

So everybody sing

 

だから、みんな歌ってくれ

 

 

 

 

 

 

 

(One love for the mother's pride)

 

(母としての誇りに愛を)

 

 

 

 

One love for the time we cried

 

僕らが涙した日々に愛を

 

 

 

 

One love gotta stay alive, I will survive

 

愛の命を消してはいけない、僕はこれを生き抜く

 

 

 

 

One love for the city streets

 

この街に愛を

 

 

 

 

One love for the hip hop beats

 

ヒップ・ホップのビートに愛を

 

 

 

 

One love, oh I do believe, one love is all we need

 

一つの愛を僕は信じてる、僕らに必要なのは心を一つに結ぶだけなんだ

 

 

 

 

 

 

 

Late at night out I'm still wide awake

 

夜中に外に出かけたんだ、目はまだ冴えてる

 

 

 

 

Think this is far more than I can take

 

これは我慢の限界を超えてると思いながらも

 

 

 

 

I though my heart could never break

 

これ以上、僕の心が傷つくことはないと思ってたんだ

 

 

 

 

Now I know that's one big mistake

 

でも、それは大きな間違いだと気付いたよ

 

 

 

 

I refuse to give up, I refuse to give in

 

諦めるなんてお断りさ、僕は降参しない

 

 

 

 

You're my everything

 

キミは僕のすべてなんだ

 

 

 

 

I don't wanna give up, I don't wanna give in

 

諦めたくない、降参なんかしたくない

 

 

 

 

Everybody sing

 

みんな、歌ってくれ

 

 

 

 

 

 

 

One love for the time we cried

 

僕らが涙した日々に愛を

 

 

 

 

One love gotta stay alive, I will survive

 

愛の命を消してはいけない、僕はこれを生き抜く

 

 

 

 

One love for the city streets

 

この街に愛を

 

 

 

 

One love for the hip hop beats

 

ヒップ・ホップのビートに愛を

 

 

 

 

One love, oh I do believe, one love is all we need

 

一つの愛を僕は信じてる、僕らに必要なのは心を一つに結ぶだけなんだ

 

 

 

 

 

 

Baby just love me, love me, love me

 

ベイビー、僕だけを愛してくれ

 

 

 

 

Baby just hold me, hold me, hold me

 

ベイビー、僕だけを抱きしめてくれ

 

 

 

 

Oh, love me, love me, love me, One love

 

あぁ、僕を愛してくれ

 

 

 

 

Baby just love me, love me, love me

 

ベイビー、僕だけを愛して

 

 

 

 

Baby just hold me, hold me, hold me

 

ベイビー、僕だけを抱きしめてくれ

 

 

 

 

Oh, love me, love me, love me

 

あぁ、僕を愛してくれ

 

 

 

 

 

 

 

One love for the time we cried

 

僕らが涙した日々に愛を

 

 

 

 

One love gotta stay alive, I will survive

 

愛の命を消してはいけない、僕はこれを生き抜く

 

 

 

 

One love for the city streets

 

この街に愛を

 

 

 

 

One love for the hip hop beats

 

ヒップ・ホップのビートに愛を

 

 

 

 

One love, oh I do believe, one love is all we need

 

一つの愛を僕は信じてる、僕らに必要なのは心を一つに結ぶだけなんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow