カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I was born to love you~ Queen

 

 

 

バイリンガル女優 河北麻友子さんもオススメ!』『購入者満足度96.1%』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I was born to love you

 

僕は君を愛するために生まれてきたんだ

 

 

 

 

With every single beat of my heart

 

心のすべての鼓動で

 

 

 

 

Yes, I was born to take care of you

 

僕は君を愛するために生まれてきたんだ

 

 

 

Every single day...

 

どんな日でもずっと

 

 

 

 

 

 

 

I was born to love you

 

僕は君を愛するために生まれてきたんだ

 

 

 

 

With every single beat of my heart

 

心のすべての鼓動で

 

 

 

 

Yes, I was born to take care of you

 

僕は君を愛するために生まれてきたんだ

 

 

 

 

Every single day of my life

 

どんな日でもずっと

 

 

 

 

You are the one for me

 

君は僕の運命の人で

 

 

 

 

I am the man for you

 

僕は君の運命の人なんだ

 

 

 

 

You were made for me

 

君は僕のためのもので

 

 

 

 

You're my ecstasy

 

君は僕のエクスタシーなんだ

 

 

 

 

If I was given every opportunity

 

もしも、機会があるのなら

 

 

 

 

I'd kill for your love

 

僕は君の愛のために死ねるんだ

 

 

 

 

So take a chance with me

 

だから僕に賭けてみてよ

 

 

 

 

Let me romance with you

 

僕と恋をして

 

 

 

 

I'm caught in a dream

 

夢にとらわれるんだ

 

 

 

 

And my dream's come true

 

そして、夢が現実になったんだ

 

 

 

 

It's so hard to believe

 

信じられないけど

 

 

 

 

This is happening to me

 

僕に起きているんだ

 

 

 

 

An amazing feeling

 

素晴らしい気持ちが

 

 

 

 

Comin' through

 

今、やって来てる

 

 

 

 

 

 

 

I wanna love you

 

僕は君を愛したい

 

 

 

 

I love every little thing about you

 

どんな小さなことでも

 

 

 

 

I wanna love you, love you, love you

 

僕は君を愛したいんだ

 

 

 

 

Born- to love you

 

そう、愛するために生まれてきた

 

 

 

 

Born- to love you

 

愛するために生まれてきたんだ

 

 

 

 

Yes, I was born to love you

 

君を愛するために生まれてきたんだ

 

 

 

 

Born- to love you

 

愛するために生まれてきたんだ

 

 

 

 

Born- to love you

 

愛するために生まれてきたんだ

 

 

 

 

Every single day- of my life

 

どんな日でもずっと

 

 

 

 

An amazing feeling

 

素晴らしい気持ちが

 

 

 

 

Coming through

 

今、やって来るんだ

 

 

 

 

 

 

 

Yes, I was born to love you

 

そう、君を愛するために生まれてきたんだ

 

 

 

 

Every single day of my life

 

どんな日でもずっと

 

 

 

 

Go, I love you babe

 

君を愛してるんだ

 

 

 

 

Yes, I was born to love you

 

そうさ、君を愛するために生まれてきたんだ

 

 

 

 

I wanna love you, love you, love you

 

君を愛したい

 

 

 

 

I wanna love you

 

君を愛したいんだ

 

 

 

 

I get so lonely, lonely, lonely

 

そして僕は、すごく孤独な気持ちなんだ

 

 

 

 

Yeah, I want to love you

 

そう、君を愛する為に

 

 

 

 

Yeah, give it to me

 

僕に愛をくれよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow