カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Drowning~ Backstreet Boys

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Don't pretend you're sorry

 

申し訳ないフリをしないでくれよ

 

 

 

 

I know you're not

 

キミが悪いと思ってないのは分かるから

 

 

 

 

You know you got the power to make me weak inside

 

キミは僕を心から弱くする力を持ってるよね

 

 

 

 

Girl you leave me breathless

 

キミは、力尽いた僕を放って行くんだね

 

 

 

 

But it's Okay 'cause

 

でも、大丈夫だよだって

 

 

 

 

You are my survival

 

キミは僕の生きる糧だからね

 

 

 

 

Now hear me say

 

ねえ、だから聞いてくれよ

 

 

 

 

I can't imagine life without your love

 

僕はキミなしじゃ人生の想像も出来ないんだ

 

 

 

 

Even forever don't seem like long enough

 

永遠でさえ長すぎるような気がするんだよ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause every time I breathe I take you in

 

だって、常に心の中にキミを連れて行くから

 

 

 

 

And my heart beats again

 

そして、僕の心はまた動き始めるんだ

 

 

 

 

Baby I can't help it

 

ベイビー、気持ちを抑えられないんだ

 

 

 

 

You keep me

 

キミを留めておきたいんだよ

 

 

 

 

Drowning in your love

 

キミの愛情を想い続けてるんだよ

 

 

 

 

Every time I try to rise above

 

常に僕は乗り越えようとしてるんだ

 

 

 

 

I'm swept away by love

 

でも、愛情のせいで心が奪われてしまう

 

 

 

 

Baby I can't help it

 

ベイビー、気持ちを抑えられない

 

 

 

 

You keep me

 

キミを留めておきたいんだ

 

 

 

 

Drowning in your love

 

キミの愛情を想い続けてるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maybe I'm a drifter

 

僕は流されてるのかもしれないけど

 

 

 

 

Maybe not

 

多分、違うんだ

 

 

 

 

'Cause I have known the safety of floating freely in your arms

 

だって、キミだから自由に出来たって分かってたからね

 

 

 

 

I don't need another lifeline

 

僕は他の人なんて必要ない

 

 

 

 

It's not for me

 

僕には必要ないんだ

 

 

 

 

'Cause only you can save me

 

だって、僕を守れるのはキミだけだからね

 

 

 

 

Oh can't you see

 

キミが見えないよ

 

 

 

 

I can't imagine life without your love

 

キミなしでは僕は、人生なんて想像できないんだよ

 

 

 

 

And even forever don't seem like long enough

 

永遠でさえ長すぎる気がするんだ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause every time I breathe I take you in

 

だって、常に心の中にキミを連れて行くから

 

 

 

 

And my heart beats again

 

そして、僕の心はまた動き始めるんだ

 

 

 

 

Baby I can't help it

 

ベイビー、気持ちを抑えられないんだよ

 

 

 

 

You keep me

 

キミを留めておきたいんだ

 

 

 

 

Drowning in your love

 

キミの愛情を想い続けてるんだよ

 

 

 

 

Every time I try to rise above

 

常に僕は乗り越えようとしてるんだ

 

 

 

 

I'm swept away by love

 

でも、愛情のせいで心が奪われてしまう

 

 

 

 

Baby I can't help it

 

ベイビー、気持ちを抑えられない

 

 

 

 

You keep me

 

キミを留めておきたいんだ

 

 

 

 

Drowning in your love

 

キミの愛情を想い続けているんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Go on and pull me under

 

僕を、奥深くまで連れて行ってよ

 

 

 

 

Cover me with dreams, yeah

 

夢を見させてくれよ

 

 

 

 

Love me mouth to mouth now

 

僕を愛して、今すぐにキスしてよ

 

 

 

 

You know I can't resist

 

僕が耐えきれないのは知ってるだろ?

 

 

 

 

'Cause you're the air that I breath

 

だって、キミが空気だから僕は息が出来るんだ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause every time I breathe I take you in

 

だって、常に心の中にキミを連れて行くから

 

 

 

 

And my heart beats again

 

そして、僕の心はまた動き始めるんだ

 

 

 

 

Baby I can't help it

 

ベイビー、気持ちを抑えられないんだよ

 

 

 

 

You keep me

 

キミを留めておきたいんだ

 

 

 

 

Drowning in your love

 

キミの愛情を想い続けてるんだよ

 

 

 

 

Every time I try to rise above

 

常に僕は乗り越えようとしてるんだ

 

 

 

 

I'm swept away by love

 

でも、愛情のせいで心が奪われてしまう

 

 

 

 

Baby I can't help it

 

ベイビー、気持ちを抑えられないよ

 

 

 

 

You keep me

 

キミを留めておきたいんだ

 

 

 

 

Drowning in your love

 

キミの愛情を想い続けているんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Baby, I can't help it

 

ベイビー、助けてよ

 

 

 

 

Keep me drowning in your love

 

キミの愛を想い続けてるんだ

 

 

 

 

I keep drowning in your love

 

愛を想い続けてるんだ

 

 

 

 

Baby I can't help it

 

ベイビー、助けてよ

 

 

 

 

Can't help it no, no

 

抑えられないんだ

 

 

 

 

 

 

 

'Cause every time I breathe I take you in

 

だって、常に心の中にキミを連れて行くから

 

 

 

 

And my heart beats again

 

そして、僕の心はまた動き始めるんだ

 

 

 

 

Baby I can't help it

 

ベイビー、気持ちを抑えられないんだよ

 

 

 

 

You keep me

 

キミを留めておきたいんだ

 

 

 

 

Drowning in your love

 

キミの愛情を思い描いてるんだよ

 

 

 

 

Every time I try to rise above

 

常に僕は乗り越えようとしてるんだ

 

 

 

 

I'm swept away by love

 

でも、愛情のせいで心が奪われてしまう

 

 

 

 

Baby I can't help it

 

ベイビー、気持ちを抑えられないよ

 

 

 

 

You keep me

 

キミを留めておきたいんだ

 

 

 

 

Drowning in your love

 

キミの愛情を想い続けてるんだよ

 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow