カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Crazy In Love~ Beyonce

 

 

 

 

 

 

 

 

 

『通勤の電車の中や家事の合間にクルマの中で・・・好きなときに学習できる』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[Jay-Z]

 

Yes!

 

 

 

 

 

 

It's so crazy right now!

 

盛り上がってきただろ!

 

 

 

 

Most incredibly, it's ya girl, Bee

 

一番はこの女、ビヨンセ

 

 

 

 

It's ya boy, young

 

その若い男の子

 

 

 

 

[Beyonce]

 

You ready?

 

準備はいい?

 

 

 

 

Uh oh, uh oh, uh oh, uh no no

 

 

 

 

 

 

Uh oh, uh oh, uh oh, uh no no

 
 
 
 
 
 

Uh oh, uh oh, uh oh, uh no no

 

 

 

 

 

 

Uh oh, uh oh, uh oh, uh no no

 

 

 

 

 

 

[Jay-Z]

 

Yea, history in the making

 

歴史は作られるんだ

 

 

 

 

Part 2, it's so crazy right now

 

パート2、さあ、盛り上がってきただろ!

 

 

 

 

 

 

 

[Beyonce]

 

I look and stare so deep in your eyes

 

あなたの瞳を深く見つめてる

 

 

 

 

I touch on you more and more every time

 

あなたを毎回触ってしまう

 

 

 

 

When you leave I'm begging you not to go

 

あなたがどこかへ行けば、行かないでとおねだりするの

 

 

 

 

Call your name two or three times in a row

 

そして、あなたの名前を2、3回呼ぶ

 

 

 

 

Such a funny thing for me to try to explain

 

説明するのがバカみたいだけど

 

 

 

 

How I'm feeling and my pride is the one to blame

 

悪いのは私のプライド

 

 

 

 

'Cuz I know I don't understand

 

だって、分かってないだもの

 

 

 

 

Just how your love can do what no one else can

 

あなたの愛が、他の誰のものとも違うってことをね

 

 

 

 

 

 

 

Got me looking so crazy right now, your love's

 

今の私ってクレイジーでしょ、あなたの愛が

 

 

 

 

 

Got me looking so crazy right now (in love)

 

今の私をおかしく見せるの

 

 

 

 

 

Got me looking so crazy right now, your touch

 

今の私ってクレイジーでしょ、あなたに触れられると

 

 

 

 

 

Got me looking so crazy right now (your touch)

 

おかしくなるの

 

 

 

 

Got me hoping you'll page me right now, your kiss

 

私を呼び出して欲しい、あなたのキスが

 

 

 

 

Got me hoping you'll save me right now

 

私を救ってくれるって思うの

 

 

 

 

Looking so crazy in love's

 

愛のせいでおかしくなっちゃうの

 

 

 

 

 

Got me looking, got me looking so crazy in love

 

愛のせいで私はどうかなりそうなの

 

 

 

 

 

 

 

 

Uh oh, uh oh, uh oh, uh no no

 

 

 

 

 

 

Uh oh, uh oh, uh oh, uh no no

 
 
 
 
 
 

Uh oh, uh oh, uh oh, uh no no

 

 

 

 

 

 

Uh oh, uh oh, uh oh, uh no no

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When I talk to my friends so quietly

 

友達には静かに話すの

 

 

 

 

Who he think he is? Look at what you did to me

 

彼は誰なの?あなたがしたことを見せて

 

 

 

 

Tennis shoes, don't even need to buy a new dress

 

テニスシューズで、ドレスなんか必要ないわ

 

 

 

 

If you ain't there ain't nobody else to impress

 

だって、あなた以外に良く思われたいなんて思ってないから

 

 

 

 

The way that you know what I thought I knew

 

あなたは私が知ってることも知ってるんでしょ?

 

 

 

 

It's the beat my heart skips when I'm with you

 

あなたと居ると心臓がスキップするの

 

 

 

 

But I still don't understand

 

でも、まだ分からないの

 

 

 

 

Just how your love can do what no one else can

 

ただ、あなたの愛が他の誰のものとも違うって事がね

 

 

 

 

 

 

 

 

Got me looking so crazy right now, your love's

 

今の私ってクレイジーでしょ、あなたの愛が

 

 

 

 

 

Got me looking so crazy right now (oh love)

 

今の私をおかしく見せるの

 

 

 

 

 

Got me looking so crazy right now, your touch (you're in love)

 

今の私ってクレイジーでしょ、あなたに触れられると

 

 

 

 

 

Got me looking so crazy right now (love!)

 

おかしくなるの

 

 

 

 

Got me hoping you'll page me right now, your kiss (Hey!)

 

私を呼び出して欲しい、あなたのキスが

 

 

 

 

Got me hoping you'll save me right now

 

私を救ってくれるって思うの

 

 

 

 

Looking so crazy in love's (hey)

 

愛のせいでおかしくなっちゃうの

 

 

 

 

 

Got me looking, got me looking so crazy in love

 

愛のせいで私はどうかなりそうなの

 

 

 

 

 

 

 

Check it, let's go

 

さあ、行こうぜ!

 

 

 

 

Young Hov y'all know when the flow is loco

 

ヤングボブ!フローは最高だ!

 

 

 

 

Young B and the R-O-C, uh oh (oh)

 

ヤングBとR-O-C

 

 

 

 

OI' G, big homie, the one and only

 

ビッグホーミーは唯一の存在

 

 

 

 

Stick bony, but the pocket is fat like Tony

 

細いがポケットはトニー・ソプラノのように

 

 

 

 

Soprano (oh no)

 

膨らんでるぜ

 

 

 

 

The ROC handle like Van Axel

 

ヴァン・アクセルのような手さばきで

 

 

 

 

I shake phoneys man, You can't get next to

 

いかさま野郎を振り回して近づかせないぜ

 

 

 

 

The genuine article I go I do not sing though

 

俺はホンモノだけど歌ってるんじゃない

 

 

 

 

I sling though, If anything I bling yo

 

もし俺がブリンブリンを引っ提げててもな

 

 

 

 

Star like Ringo, war like a green berret

 

リンゴのようなスター、グリーンベレーのような戦争

 

 

 

 

Crazy bring your whole set

 

ぶっ飛びすぎてて全員で止めに来る

 

 

 

 

Jay-Z in the range, crazy and deranged

 

Jay-Zはレンジローヴァ―に乗って、おかしくなってかく乱してる

 

 

 

 

They can't figure them out they like hey is he insane (oh no)

 

あんな奴らには理解できなくて、あいつは頭がおかしいのか?って感じ

 

 

 

 

Yes sir I'm cut from a different cloth

 

俺は違う服からの産物で

 

 

 

 

My texture is the best fur, of chinchilla

 

生地は最高の毛皮、チンチラ

 

 

 

 

(Uh oh, uh oh, uh oh, oh no no)

 

 

 

 

 

 

Been dealing with chain smokers

 

チェーンスモーカーをもてなしてきた

 

 

 

 

But how you think I got the name Hova?

 

でもどうやってホヴァと言う名前を得たと思ってる?

 

 

 

 

(Uh oh, uh oh, uh oh, oh no no)

 

 

 

 

 

 

I been realer the game's over

 

俺は現実主義、ゲームは終わりだ

 

 

 

 

Fall back young, ever since the label changed over

 

若い奴は下がっとけ、俺が世界を変えたから

 

 

 

 

(Uh oh, uh oh, uh oh, oh no no)

 

 

 

 

 

 

To platinum the game's been wrap, One!

 

プラチナを取りまり、ゲームは終わりだ

 

 

 

 

Got me looking, so crazy, my baby

 

私ってクレイジーでしょ

 

 

 

 

I'm not myself, lately I'm foolish, I don't do this

 

私は最近、自分を見失ってたの、バカね、こんなはずじゃないのに

 

 

 

 

I've been playing myself, baby I don't care

 

1人でバカしてる、でもどうでもいいの

 

 

 

 

'Cuz your love's got the best of me

 

だって、あなたの愛で私は最高な気分なの

 

 

 

 

And baby you're making a fool of me

 

あなたのせいでバカになっちゃう

 

 

 

 

You got me sprung and I don't care who sees

 

浮かれちゃって、誰に見られてもどうでもいいの

 

 

 

 

'Cuz baby you got me, you got me, so crazy baby HEY!

 

だって、あなたが私をおかしくさせるの

 

 

 

 

 

 

 

Got me looking so crazy right now, your love's (oh love)

 

今の私ってクレイジーでしょ、あなたの愛が

 

 

 

 

 

Got me looking so crazy right now (lookin' crazy)

 

今の私をおかしく見せるの

 

 

 

 

 

Got me looking so crazy right now, your touch

 

今の私ってクレイジーでしょ、あなたに触れられると

 

 

 

 

 

Got me looking so crazy right now

 

おかしくなるの

 

 

 

 

Got me hoping you'll page me right now, your kiss (baby)

 

私を呼び出して欲しい、あなたのキスが

 

 

 

 

Got me hoping you'll save me right now (baby)

 

私を救ってくれるって思うの

 

 

 

 

Looking so crazy in love's (whoa!)

 

愛のせいでおかしくなっちゃうの

 

 

 

 

 

Got me looking, got me looking so crazy in love (whoa!)

 

愛のせいで私はどうかなりそうなの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow