カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sour Candy~ Lady Gaga feat Blackpink

 

 

 

 

Sou-sour candy

 

酸っぱいキャンディ

 

 

(Sou-sour candy)

 

(白っ辛いキャンディ)

 

 

 

 

I'm sour candy

 

私は酸っぱいキャンディみたいな子

 

 

So sweet, then I get a little angry, yeah

 

すごく甘いけど、少し怒ったりもするの

 

 

Sour candy, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

 

酸っぱいキャンディーなの

 

 

I'm super psycho

 

私って超サイコで

 

 

Make you crazy when I turn the lights low

 

明かりを落としてあなたをおかしくさせる

 

 

Sour candy, yeah, yeah, yeah, yeah

 

サワーキャンディー

 

 

 

 

 

 

 

Ask me to be nice, and then I'll do it extra mean

 

いい子にしなさいなんて言われたら

 

 

뜻밖의 표정 하나에 넌 당황하겠지

 

あなたはビックリするだろうけど

 


비싼 척이란 말들로 날 포장한 건 너야, 너야

 

私を押さえ付けたんだもの

 

 

If you wanna fix me, then let's break up here and now

 

もしも私を矯正したいのならここで別れましょ

 

 

거리낌 없는 눈빛에 넌 거릴 두니까

私を見張ってる必要ある?

 

 

툭 까보면 어김없이 소리질러와

私は自分らしくいるだけ

 

 

Uh-huh, uh-huh (Oh)

 

ねえ

 

 

I'm hard on the outside

 

私の見た目はタフだろうけど

 

 

But if you give me time

 

でももしも時間をくれるなら

 

 

Then I could make time for your love

 

あなたの愛に応える時間を作るわ

 

 

I'm hard on the outside

 

私をタフだって思ってるでしょ

 

 

But if you see inside, inside, inside

 

でも内側を見れば

 

 

I might be messed up

 

もしかしたらめちゃくちゃかも

 

 

But I know what's up

 

でも、どうなってるかは自分でわかってる

 

 

You want a real taste

 

本物を味わいたいんでしょ

 

 

At least I'm not a fake

 

少なくても私は偽物じゃないわ

 

 

Come, come, unwrap me

 

こっちに来て、包みを開けて

 

 

Come, come, unwrap me

 

こっちに来て、私の中身を見て

 

 

I'll show you what's me

 

どんな人間か教えてあげるから

 

 

Close your eyes, don't peek

 

目を閉じて、覗いたらダメ

 

 

Now I'm undressing

 

さあ、脱ぐわ

 

 

Unwrap sour candy

 

サワーキャンディーの中身を見て

 

 

Come, come, unwrap me

 

こっちに来て、包みを開けて

 

 

Come, come, unwrap me

 

こっちに来て、私の中身を見て

 

 

Come on, sour candy (oh)

 

来て、サワーキャンディーを

 

 

I'm hard on the outside

 

私の見た目はタフだろうけど

 

 

But if you give me time

 

でももしも時間をくれるなら

 

 

Then I could make time for your love

 

あなたの愛に応える時間を作るわ

 

 

I'm hard on the outside

 

私をタフだって思ってるでしょ

 

 

But if you see inside, inside, inside

 

でも内側を見れば

 

 

 

 

I'm sour candy

 

私は酸っぱいキャンディみたいな子

 
 
So sweet 'til I get a little angry, yeah
 
だからすごく甘いけど少し怒ったりもする
 
 
Sour candy, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
 
サワーキャンディー

 

 

I'm super psycho

 

私って超サイコで

 

 

Make you crazy when I turn the lights low

 

明かりを落としてあなたをおかしくさせる

 

 

Sour candy, yeah, yeah, yeah, yeah

 

サワーキャンディー

 

 

 

 

 

 

 

Take a bite, take a bite

 

噛んでみて

 

 

S-sour candy (sour candy)

 

サワーキャンディーを

 

 

Take a bite, take a bite (uh)

 

噛んでみてよ

 

 

S-sour candy

 

サワーキャンディーを

 

 

Take a bite, take a bite

 

噛んでみて

 

 

S-sour candy (sour candy)

 

酸っぱいキャンディーを

 

 

Take a bite, take a bite (uh)

 

噛んでみて

 

 

Sour candy

 

サワーキャンディーを

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow