カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Say Somethin'~ Austin Mahone

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I see you walk by, extra fly baby where you going can I roll?

 

歩いてるキミを見たんだ、今キミが向かってる所に僕も行っていいかな?

 

 

(Is it cool if I come with you baby?)

 

(僕と一緒に居れるなんて素敵だって思わない?)

 

 

Living beach life, feeling right you're the hottest everybody knows

 

この浜辺に居る中でもみんなちゃんとわかってるんだ、キミが一番イケてるって

 

 

Burnin' up Burnin'up show 'em what you got yeah, you got it baby let it show

 

燃え上がって、キミの持ってるものすべてをみんなに見せてやるんだ

 

 

Just turn it up, turn it up

 

ただ、盛り上がればいいんだ

 

 

Let me know what's up

 

そして、どう感じたのか僕に教えて

 

 

Don't just stand there girl I gotta know

 

ただ立ってるだけじゃダメなんだ、僕は分かってた

 

 

 

Say somethin' if your feeling the vibe

 

もしも、キミがこの雰囲気を感じ取れたのなら何か言って

 

 

Say somethin' baby don't be so shy

 

恥ずかしがってないで、僕に教えて

 

 

Say somethin' cause you're all in my head like

 

僕の頭の中もキミと同じだからさ、教えてよ

 

 

Oh oh oh oh oh oh yeah yeah

 

 

 

 

Say somethin' cause you're driving me crazy

 

何か喋ってよ、キミのせいで僕はおかしくなりそうなんだ

 

 

Say somethin' cause you're driving me wild 

 

お願いだよ、キミのせいで僕は獣になってしまいそうなんだ

 

 

Say somethin' the was you're working it baby it's

 

キミは頑張って何かを伝えようとしてくれるんだ

 

 

Oh oh oh oh oh oh yeah yeah

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When we talk girl, fireworks something like the 4th of July

 

僕達が話してたあの頃は、独立記念日の花火みたいで

 

 

You're super hot, fire hot something like the sun in the sky

 

キミはホントに火傷しちゃうんじゃないかってくらいセクシーで、太陽のようだった

 

 

(Pretty hot babe)

 

(キミはホントにセクシーだよ)

 

 

Burnin' up Burnin'up show 'em what you got yeah, you got it baby let it show

 

燃え上がって、キミの持ってるものすべてをみんなに見せてやるんだ

 

 

Just turn it up, turn it up

 

ただ、盛り上がればいいんだ

 

 

Let me know what's up

 

そして、どう感じたのか僕に教えて

 

 

Don't just stand there girl I gotta know

 

ただ立ってるだけじゃダメなんだ、僕は分かってた

 

 

 

 

 

 

 

Say somethin' if your feeling the vibe

 

もしも、キミがこの雰囲気を感じ取れたのなら何か言って

 

 

Say somethin' baby don't be so shy

 

恥ずかしがってないで、僕に教えて

 

 

Say somethin' cause you're all in my head like

 

僕の頭の中もキミと同じだからさ、教えてよ

 

 

Oh oh oh oh oh oh yeah yeah

 

 

 

 

Say somethin' cause you're driving me crazy

 

何か喋ってよ、キミのせいで僕はおかしくなりそうなんだ

 

 

Say somethin' cause you're driving me wild 

 

お願いだよ、キミのせいで僕は獣になってしまいそうなんだ

 

 

Say somethin' the was you're working it baby it's

 

キミは頑張って何かを伝えようとしてくれるんだ

 

 

Oh oh oh oh oh oh yeah yeah

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hey baby tell me something maybe I gotta know what's up I gotta know right now

 

教えて欲しいんだ、キミが今思ってることと感じたこと、僕は今すぐに知りたいんだ

 

 

Hey baby tell me something maybe I gotta know what's up I gotta know right now

 

教えて欲しいんだ、キミが今思ってることと感じたことを今すぐに知りたいんだ

 

 

 

 

 

 

 

Say somethin' if your feeling the vibe

 

もしも、キミがこの雰囲気を感じ取れたのなら何か言って

 

 

Say somethin' baby don't be so shy

 

恥ずかしがってないで、僕に教えて

 

 

Say somethin' cause you're all in my head like

 

僕の頭の中もキミと同じだからさ、教えてよ

 

 

Oh oh oh oh oh oh yeah yeah

 

 

 

 

Say somethin' cause you're driving me crazy

 

何か喋ってよ、キミのせいで僕はおかしくなりそうなんだ

 

 

Say somethin' cause you're driving me wild 

 

お願いだよ、キミのせいで僕は獣になってしまいそうなんだ

 

 

Say somethin' the was you're working it baby it's

 

キミは頑張って何かを伝えようとしてくれるんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow