カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Young Girls~ Bruno Mars

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I spent all my money on a big old fancy car

 

古い大きい車に大金を使ったんだ

 

 

 

 

For these bright-eyed hunnies

 

目の輝いてるハニー達の為に

 

 

 

 

Oh, yeah, you know who you are

 

誰のことか分かるだろ?

 

 

 

 

Keep me up 'til the sun is high

 

太陽が昇るまで、俺を寝かさないって

 

 

 

 

'Til the birds start calling my name

 

鳥達が俺の名前を呼ぶまで

 

 

 

 

I'm addicted and I don't know why

 

俺はもう夢中なんだ、何でか分からないけど

 

 

 

 

Guess I've always been this way

 

俺って常にこうなんだよな

 

 

 

 

All these roads steer me wrong

 

この道を行けば間違った場所へ着く

 

 

 

 

But I still drive them all night long, all night long

 

でも、俺はまだ一晩中この道を運転するんだ

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

  

 

 

 

 

All you young wild girls

 

若くてやんちゃな女の子達が

 

 

 

 

You make a mess of me

 

俺をめちゃくちゃにする

 

 

 

 

Yeah, you young wild girls

 

若くてやんちゃな女の子達が

 

 

 

 

You'll be the death of me, the death of me

 

俺が死んだら原因は君たちのせいだよ

 

 

 

 

All you young wild girls

 

若くてやんちゃな女の子達

 

 

 

 

No matter what you do

 

何をしようとも

 

 

 

 

Yeah, you young wild girls

 

若くてやんちゃな女の子達が

 

 

 

 

I'll always come back to you, come back to you

 

いつでも俺は帰って来るよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I get lost under these lights

 

俺は光の下で彷徨うんだ

 

 

 

 

I get lost in the words I say

 

言葉を失って

 

 

 

 

Start believing my own lies

 

自分が作った虚構を信じてる

 

 

 

 

Like everything will be okay

 

何もかもが大丈夫だって

 

 

 

 

Oh, I still dream of simple life

 

今でもシンプルな人生を夢見るんだ

 

 

 

 

Boy, meets girl, makes her his wife

 

一人の女性と出会って、その娘と結婚する

 

 

 

 

But love don't exist when you live like this

 

でも、こんな生き方の俺に愛なんか無いよな

 

 

 

 

That much I know, yes I know

 

十分わかってるんだよ

 

 

 

 

All these roads steer me wrong

 

この道を行けば間違った場所へ着くけど

 

 

 

 

But I still drive them all night long, all night long

 

でも、今でもまだ一晩中この道をドライブするんだ

 

 

 

 

 

 

 

All you young wild girls

 

若くてやんちゃな女の子達が

 

 

 

 

You make a mess of me

 

俺をめちゃくちゃにする

 

 

 

 

Yeah, you young wild girls

 

若くてやんちゃな女の子達が

 

 

 

 

You'll be the death of me, the death of me

 

俺が死んだら原因は君たちのせいだよ

 

 

 

 

All you young wild girls

 

若くてやんちゃな女の子達

 

 

 

 

No matter what you do

 

何をしようとも

 

 

 

 

Yeah, you young wild girls

 

若くてやんちゃな女の子達が

 

 

 

 

I'll always come back to you, come back to you

 

いつでも俺は帰って来るよ

 

 

 

 

 

 

 

All you young wild girls

 

若くてやんちゃな女の子達が

 

 

 

 

You make a mess of me

 

俺をめちゃくちゃにする

 

 

 

 

Yeah, you young wild girls

 

若くてやんちゃな女の子達が

 

 

 

 

You'll be the death of me, the death of me

 

俺が死んだら原因は君たちのせいだよ

 

 

 

 

All you young wild girls

 

若くてやんちゃな女の子達

 

 

 

 

No matter what you do

 

何をしようとも

 

 

 

 

Yeah, you young wild girls

 

若くてやんちゃな女の子達が

 

 

 

 

I'll always come back to you, come back to you

 

いつでも俺は帰って来るよ、キミの所にね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow