カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~2002~ Anne Marie

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

I will always remember

 

これからもずっと覚えてるわ

 

 

The day you kissed my lips

 

あなたが私の唇にキスした日をね

 

 

Light as a feather

 

羽のように軽くて

 

 

And it went just like this

 

あそこからあんな風になるなんて

 

 

No, it's never been better

 

違うわ、あれ以上のものなんてないのよ

 

 

Than the summer of 2002

 

あの2002年の夏以上のものは

 

 

We were only eleven

 

私達はまだ11歳だったけど

 

 

But acting like grown-ups

 

でも大人のように振舞ってて

 

 

Like we are in the present

 

今の私達みたいにね

 

 

Drinking from plastic cups

 

プラスチックのコップを持って生意気に

 

 

Singing, "Love is forever and ever"

 

”愛は永遠に続くものだ”って歌ってた

 

 

Well, I guess that was true

 

でも、それも本当だったのかも

 

 

Dancing on the hood in the middle of the woods

 

森の中でボンネットに乗ってはダンスして

 

 

On an old Mustang, where we sang

 

古いマスタングの上で歌ったわよね

 

 

Songs with all our childhood friends

 

小さい頃からの友達もみんな一緒に

 

 

And it went like this, say

 

そして、その歌はこんな感じに続いたの

 

 

 

 

 

 

 

Oops, I got 99 problems singing bye, bye, bye

 

ああ、私には99の問題があるけど、バイバイ

 

 

Hold up, if you wanna go and take a ride with me

 

ちょっと待って、もしも私と一緒に乗って行きたいのなら

 

 

Better hit me, baby, one more time

 

こっちに来て誘って、もう一回

 

 

Paint a picture for you and me

 

私とあなたのために写真を彩るの

 

 

On the days when we were young, uh

 

私達が若くて

 

 

Singing at the top of both our lungs

 

一緒になって、声高々に歌ってたあの頃を

 

 

 

 

Now we're under covers

 

今、私達は一緒にシーツにくるまってるの

 

 

Fast forward to 18

 

18歳へ早送り

 

 

We are more than lovers

 

私達の関係は恋人よりも深くて

 

 

Yeah, we are all we need

 

そうね、私達は全てが必要なのよ

 

 

When we're holding each other

 

2人で抱き合ってる時はそれで十分だったの

 

 

I'm taken back to 2002

 

あの2002年が蘇ってくるわ

 

 

Dancing on the hood in the middle of the woods

 

森の中でボンネットに乗ってはダンスして

 

 

On an old Mustang, where we sang

 

古いマスタングの上で歌ったわよね

 

 

Songs with all our childhood friends

 

小さい頃からの友達もみんな一緒に

 

 

And it went like this, say

 

そして、その歌はこんな感じに続いたの

 

 

 

 

 

 

 

Oops, I got 99 problems singing bye, bye, bye

 

ああ、私には99の問題があるけど、バイバイ

 

 

Hold up, if you wanna go and take a ride with me

 

ちょっと待って、もしも私と一緒に乗って行きたいのなら

 

 

Better hit me, baby, one more time

 

こっちに来て誘って、もう一回

 

 

Paint a picture for you and me

 

私とあなたのために写真を彩るの

 

 

On the days when we were young, uh

 

私達が若くて

 

 

Singing at the top of both our lungs

 

一緒になって、声高々に歌ってたあの頃を

 

 

On the day we fell in love

 

私達が恋に落ちたあの日を

 

 

Ooh, ooh

 

 

 

 

On the day we fell in love

 

私達が恋に落ちたあの日を

 

 

Ooh, ooh

 

 

 

Dancing on the hood in the middle of the woods

 

森の中でボンネットに乗ってはダンスして

 

 

On an old Mustang, where we sang

 

古いマスタングの上で歌ったわよね

 

 

Songs with all our childhood friends

 

小さい頃からの友達もみんな一緒に

 

 

And it went like this, say

 

そして、その歌はこんな感じに続いたの

 

 

 

 

 

 

 

Oops, I got 99 problems singing bye, bye, bye

 

ああ、私には99の問題があるけど、バイバイ

 

 

Hold up, if you wanna go and take a ride with me

 

ちょっと待って、もしも私と一緒に乗って行きたいのなら

 

 

Better hit me, baby, one more time

 

こっちに来て誘って、もう一回

 

 

Paint a picture for you and me

 

私とあなたのために写真を彩るの

 

 

On the days when we were young, uh

 

私達が若くて

 

 

Singing at the top of both our lungs

 

一緒になって、声高々に歌ってたあの頃を

 

 

On the day we fell in love

 

私達が恋に落ちたあの日を

 

 

Ooh, ooh

 

 

 

 

On the day we fell in love

 

私達が恋に落ちたあの日を

 

 

Ooh, ooh

 

 

 

 

On the day we fell in love

 

私達が恋に落ちたあの日を

 

 

Ooh, ooh

 

 

 

 

On the day we fell in love

 

私達が恋に落ちたあの日を

 

 

Ooh, ooh

 

 

 

 

On the day we fell in love, love, love

 

私達が恋に落ちたあの日を

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow