カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Done For Me~ Charlie Puth feat Kehlani

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

Ooh, oooh

 

 

 

 

 

 

Yeah

 

 

 

 

 

 

What you thinking?

 

キミは何を考えてるんだい?

 

 

 

 

You think that you could be better off

 

きっとキミはマシだって思ってるんだ

 

 

 

 

With somebody new

 

新しい誰かと居るほうがね

 

 

 

 

(No oh, oh baby, no)

 

「違うんだよベイビー」

 

 

 

 

You say you're leaving

 

キミは言ったんだ、もう別れるって

 

 

 

 

Well if you wanna leave there ain't

 

もしもキミが、離れたいのなら誰も居ないんだ

 

 

 

 

Nobody stopping you

 

キミを止める奴は

 

 

 

 

(No oh, oh baby, no)

 

「違うんだベイビー」

 

 

 

 

 

 

 

I won't beg for your love

 

君の愛なんて欲しくないんだ

 

 

 

 

Won't say please

 

「お願い」だなんて言わないよ

 

 

 

 

I won't fall to the ground on my knees

 

僕はひざまずいたりしないから

 

 

 

 

You know I've given this everything

 

分かるだろう、僕がすべてを捧げたこと

 

 

 

 

Baby honestly, baby honestly

 

ベイビー、本当に

 

 

 

 

I lie for you baby

 

キミのためなら僕は嘘をつくよ

 

 

 

 

I die for you baby

 

キミのためなら僕は逝けるよ

 

 

 

 

Cry for you baby

 

キミのためなら泣いてもいいんだ

 

 

 

 

But tell me what you've done for me

 

でも教えて、キミは僕に何をしてくれたんだい?

 

 

 

 

For you baby

 

キミのために

 

 

 

 

And only you baby

 

キミだけのために

 

 

 

 

The things I do baby

 

僕がすることは

 

 

 

 

But tell me what you've done for me

 

でも教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I never cheated

 

浮気なんてしたことないんだ

 

 

 

 

Deleted everyone cause they made you

 

みんなの連絡先も消して、キミに気まずい

 

 

 

 

Uncomfortable

 

思いをさせるからね

 

 

 

 

(No oh, oh baby, no)

 

「違うんだベイビー」

 

 

 

 

These accusations

 

そういった批判を

 

 

 

 

I can't apologize for something that I didn't

 

謝ることなんて出来ないんだ、僕は何もしていないんだからね

 

 

 

 

(No oh, oh baby, no)

 

「違うんだ、ベイビー」

 

 

 

 

 

 

 

I won't beg for your love

 

君の愛なんて欲しくないんだ

 

 

 

 

Won't say please

 

「お願い」だなんて言わないよ

 

 

 

 

(Oh no, won't say please)

 

「お願いなんてしないよ」

 

 

 

 

I won't fall to the ground on my knees

 

僕はひざまずいたりしないから

 

 

 

 

(On my knees)

 

「ひざまづかないよ」

 

 

 

 

You know I've given this everything

 

分かるだろう、僕がすべてを捧げたこと

 

 

 

 

Baby honestly, (baby honestly) baby honestly (oh)

 

ベイビー、本当に

 

 

 

 

I lie for you baby

 

キミのためなら僕は嘘をつくよ

 

 

 

 

I die for you baby

 

キミのためなら僕は逝ける

 

 

 

 

Cry for you baby

 

キミのためなら泣いてもいいんだ

 

 

 

 

But tell me what you've done for me

 

でも教えて、キミは僕に何をしてくれたんだい?

 

 

 

 

For you baby

 

キミのために

 

 

 

 

And only you baby

 

キミだけのために

 

 

 

 

The things I do baby

 

僕がすることは

 

 

 

 

But tell me what you've done for me

 

でも教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
(Tell me what you've done for me)
 
「教えてくれよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?」
 
 
 
 
Oh, tell me what you've done for me
 
ねえ、教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oh
 
 
 
 
 
 
 
 
 
You know I given this everything
 
キミは僕がすべてを捧げたこと知ってるんだろ?
 
 
 
 
Baby honestly
 
ベイビー、本当に
 
 
 
 
 
 
 
Tell me what you've done for me...
 
教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?
 
 
 
 
 
 
 

I lie for you baby

 

キミのためなら僕は嘘をつくよ

 

 

 

 

I die for you baby

 

キミのためなら僕は逝ける

 

 

 

 

Cry for you baby

 

キミのためなら泣いてもいいんだ

 

 

 

 

But tell me what you've done for me

 

でも教えて、キミは僕に何をしてくれたんだい?

 

 

 

 

For you baby

 

キミのために

 

 

 

 

And only you baby

 

キミだけのために

 

 

 

 

The things I do baby

 

僕がすることは

 

 

 

 

But tell me what you've done for me

 

でも教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Tell me what you've done for me)
 
「教えてくれよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?」
 
 
 
 
But tell me what you've done for me
 
でもさ、教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?
 
 
 
 
(Tell me what you've done for me)
 
「教えてくれよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?」
 
 
 
 
But tell me what you've done for me
 
教えてよ、キミは僕のために何をしてくれたんだい?
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow