カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Beach House~ The Chainsmokers

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Woke up on the west side

 

西海岸で目を覚ましたんだ

 

 

Listening to Beach house, taking my time

 

ビーチハウスを聴きながら時を過ごすんだ

 

 

She's just my type

 

彼女は僕のタイプで

 

 

Dark hair waving at the passenger's side

 

助手席でダークヘアをなびかせてる

 

 

Then I start to think

 

そして僕は考え始めるんだ

 

 

As she pulls me on the bathroom floor

 

彼女がバスルームの床に僕を引き寄せる時に

 

 

This is my type of thing

 

僕はこれが好きなんだって

 

 

Yeah, yeah

 

そうさ

 

 

 

 

 

 

 

Oh, darling of mine

 

僕のダーリン

 

 

Where have you been?

 

キミはどこに行ってたの?

 

 

I feel so alive

 

生きてるって感じがするよ

 

 

With you in my bed

 

キミと一緒にベッドの中にいるとき

 

 

Oh, darling of mine

 

ねえ、僕のダーリン

 

 

Please don't let go

 

行かないで欲しいんだ

 

 

Just tell me you feel this

 

ただ、キミも同じように感じてるって言ってよ

 

 

Tell me you know

 

教えて欲しいんだ

 

 

Oh, darling of mine

 

僕のダーリン

 

 

Oh, darling of mine

 

ねえ、僕のダーリン

 

  

 

On a train through Japan

 

日本を駆ける電車の中で

 

 

I keep her real close 'cause she knows who I am

 

彼女は本当の僕を知ってるから、近くに抱きしめるんだ

 

 

Red pill in my hand

 

僕の手には赤いクスリ

 

 

Paranoid cutie with a dark past and

 

暗い過去とパラノイドの可愛い娘

 

 

It's that type of thing

 

そういうことなんだ

 

 

When she feels like the girl next door

 

彼女が僕の理想の子みたいに感じる時

 

 

This is my type of thing

 

僕はこれが好きなんだ

 

 

Yeah, yeah

 

そうさ

 

 

 

 

 

 

 

Oh, darling of mine

 

僕のダーリン

 

 

Where have you been?

 

キミはどこに行ってたの?

 

 

I feel so alive

 

生きてるって感じがするよ

 

 

With you in my bed

 

キミと一緒にベッドの中にいるとき

 

 

Oh, darling of mine

 

ねえ、僕のダーリン

 

 

Please don't let go

 

行かないで欲しいんだ

 

 

Just tell me you feel this

 

ただ、キミも同じように感じてるって言ってよ

 

 

Tell me you know

 

教えて欲しいんだ

 

 

Oh, darling of mine

 

僕のダーリン

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, darling of mine

 

ねえ、ダーリン

 

 

Where have you been?

 

何処に行ってたの?

 

 

Where have you been?

 

キミはどこに行ってたの?

 

 

Where have you been?

 

何処に行ってたの?

 

 

Where have you been?

 

キミはどこに行ってたの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And then I start to think

 

そして、僕は考え始めるんだ

 

 

As I lay there on the sink

 

シンクに横たわりながら

 

 

That I've been here before

 

ここにいたことが前にもあるって

 

 

It's that certain type of thing

 

そういうことなんだ

 

 

She get's bored of everything

 

彼女がすべてに飽き飽きしてしまう

 

 

Not the type you can ignore

 

無視できることじゃない

 

 

Yeah, I just wanna taste

 

そうさ、味わいたいだけなんだ

 

 

As she grabs me by the waist

 

彼女が僕のウエストを掴む時

 

 

As she closes the door

 

彼女がドアを閉める時

 

 

She's taking what she wants

 

欲しいものをすべて掴んでるんだ

 

 

Baby, you can have it all

 

ベイビー、欲しいものは全てキミの物なんだ

 

 

 

 

 

 

 

Oh, darling of mine

 

僕のダーリン

 

 

Where have you been? (where have you been?)

 

キミはどこに行ってたの?

 

 

I feel so alive

 

生きてるって感じがするよ

 

 

With you in my bed (you in my bed)

 

キミと一緒にベッドの中にいるとき

 

 

Oh, darling of mine

 

ねえ、僕のダーリン

 

 

Please don't let go (please don't let go)

 

行かないで欲しいんだ

 

 

Just tell me you feel this

 

ただ、キミも同じように感じてるって言ってよ

 

 

Tell me you know

 

教えて欲しいんだ

 

 

Oh, darling of mine

 

僕のダーリン

 

 

 

 

 

 

Yeah-eah

 

 

 

 

Yeah-eah

 

 

 

 

Yeah-eah

 

 

 

 

Where have you been?

 

キミは何処に行ってたの?

 

 

Where have you been?

 

何処に行ってたの?

 

 

Where have you been?

 

キミは何処に行ってたの?

 

 

Where have you been?

 

何処に行ってたの?

 

 

Oh, darling of mine

 

僕のダーリンよ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow