カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~How Do You Sleep?~ Sam Smith

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

I'm done hatin' myself for feelin'

 

感情のせいで、自分を憎むのはやめたんだ

 

 

I'm done cryin' myself awake

 

泣いて目を覚ますのはやめたよ

 

 

I gotta leave and start the healin'

 

もう離れないと、そして傷を癒さないといけないんだ

 

 

But when you move like that, I just wanna stay

 

でも、キミがそういう態度をすると、残りたくなるんだよ

 

 

What have I become now?

 

僕はどうしちゃったのかな?

 

 

Lookin' through your phone now

 

キミの携帯を覗いて

 

 

Oh now, love to you is just a game

 

キミにとって恋愛はただの遊びなんだ

 

 

Look what I have done now

 

僕がしたことは

 

 

Dialing up the numbers on you

 

キミに電話をかけてしまったことなんだよ

 

 

I don't want my heart to break

 

僕は、傷つきたくないんだ

 

 

 

 

 

 

 

Baby, how do you sleep when you lie to me?

 

ベイビー、なんで僕に嘘をついて眠れるの?

 

 

All that shame and all that danger

 

その恥じるべき危険な行動で

 

 

I'm hopin' that my love will keep you up tonight

 

僕の愛でキミが今夜、眠れないことを願うよ

 

 

Baby, how do you sleep when you lie to me?

 

ねえ、なんで僕に嘘をついて眠れるの?

 

 

All that fear and all that pressure

 

その恐怖とプレッシャーで

 

 

I'm hopin' that my love will keep you up tonight

 

僕の愛でキミが今夜、眠れないことを願うよ

 

 

 

 

(Tell me, how do you)

 

(教えてよ、なんで?)

 

 

Love will keep you up tonight

 

僕の愛でキミが今夜、眠れないことを願うよ

 

 

(Tell me, how do you)

 

(教えてよ、どうして?)

 

 

Oh, no, how did I manage to lose me?

 

なんで自分をダメにしたんだろう?

 

 

I am not this desperate, not this crazy

 

普段はこんなに狂うほどおかしくはないのに

 

 

There's no way I'm stickin' 'round to find out

 

ここにとどまって自分を見出すなんてありえないのに

 

 

I won't lose like that, I won't lose myself

 

こんな風にダメにはならないよ、自分を見失いたくないんだ

 

 

Look what I have done (done)

 

僕がしたことは

 

 

Dialin' up the numbers on you

 

キミに電話をかけてしまったこと

 

 

I don't want my heart to break

 

傷つきたくはないんだ

 

 

 

 

 

 

 

Baby, how do you sleep when you lie to me?

 

ベイビー、なんで僕に嘘をついて眠れるの?

 

 

All that shame and all that danger

 

その恥じるべき危険な行動で

 

 

I'm hopin' that my love will keep you up tonight

 

僕の愛でキミが今夜、眠れないことを願うよ

 

 

Baby, how do you sleep when you lie to me?

 

ねえ、なんで僕に嘘をついて眠れるの?

 

 

All that fear and all that pressure

 

その恐怖とプレッシャーで

 

 

I'm hopin' that my love will keep you up tonight

 

僕の愛でキミが今夜、眠れないことを願うよ

 

 

 

 

 

 

(Tell me, how do you)

 

(教えてよ、なんで?)

 

 

Love will keep you up tonight

 

僕の愛でキミが今夜、眠れないことを願うよ

 

 

(Tell me, how do you)

 

(教えてよ、どうして?)

 

 

Oh, love will keep you up tonight

 

僕の愛でキミが今夜、眠れないことを願うよ

 

 

 

 

 

 

 

Baby, how do you sleep when you lie to me?

 

ベイビー、なんで僕に嘘をついて眠れるの?

 

 

All that shame and all that danger

 

その恥じるべき危険な行動で

 

 

I'm hopin' that my love will keep you up tonight

 

僕の愛でキミが今夜、眠れないことを願うよ

 

 

Baby, how do you sleep when you lie to me? (oh)

 

ねえ、なんで僕に嘘をついて眠れるの?

 

 

All that fear and all that pressure (oh)

 

その恐怖とプレッシャーで

 

 

I'm hopin' that my love will keep you up tonight

 

僕の愛でキミが今夜、眠れないことを願うよ

 

 

(Tell me, how do you)

 

(教えてよ、なんで?)

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow