カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Kiss Of Dawn~ HIM

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

Blinded I am and so are you

 

前が見えない僕と君

 

 

 

 

By shedding tears

 

流れる涙のせいで

 

 

 

 

Confusion that separates us two

 

2人を引き裂くような混沌

 

 

 

 

We hold dear

 

僕達はそれを大切にするんだ

 

 

 

 

Just look into my eyes

 

ただ、僕の目だけを見て

 

 

 

 

Kiss our fears goodbye

 

僕達の恐怖にサヨナラのキスをしよう

 

 

 

 

 

 

 

I'm reaching for your shadow

 

僕はキミの影に手を伸ばしてるんだ

 

 

 

 

Drowning in the kiss of dawn

 

夜明けのキスに溺れたまま

 

 

 

 

Touching the pain that you left me with

 

キミが残して行った痛みに触れて

 

 

 

 

At the kiss of dawn

 

夜明けのキスからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm tried of the games, I'm playing with you

 

ゲームには飽きたんだ、僕はキミと遊んでる

 

 

 

 

When you're not here

 

キミがここに居ない時は

 

 

 

 

Death frees from the fear of dying

 

あれが僕達を恐怖から解放してくれるんだ

 

 

 

 

It's true, have no fear

 

本当だよ、心配しないでいい

 

 

 

 

Let me look into your eyes

 

キミの目を僕に覗かせてよ

 

 

 

 

And see death pass us by

 

そして、僕達の横を通り過ぎるあれを見てみてよ

 

 

 

 

 

 

 

I'm reaching for your shadow

 

僕はキミの影に手を伸ばしてるんだ

 

 

 

 

Drowning in the kiss of dawn

 

夜明けのキスに溺れたまま

 

 

 

 

Touching the pain that you left me with

 

キミが残して行った痛みに触れて

 

 

 

 

At the kiss of dawn

 

夜明けのキスからね

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 

I'm reaching for your shadow

 

僕はキミの影に手を伸ばしてるんだ

 

 

 

 

Drowning in the kiss of dawn

 

夜明けのキスに溺れたまま

 

 

 

 

Touching the pain that you left me with

 

キミが残して行った痛みに触れて

 

 

 

 

At the kiss of dawn

 

夜明けのキスからね

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

I'm reaching for your shadow

 

僕はキミの影に手を伸ばしてるんだ

 

 

 

 

Drowning in the kiss of dawn

 

夜明けのキスに溺れたまま

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

【輸入盤】HIM ヒム/TEARS OF TAPE (CD+DVD/DLX)(CD)
価格:2021円(税込、送料別) (2018/5/30時点)