カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~So Yesterday~ Hilary Duff

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

You can change your life if I wanna

 

あなたの人生は自分で変えられるの、もしもあなたがそうしたいのならね

 

 

You can change your clothes if you wanna

 

あなたは洋服だって変えられるの、もしもあなたがそうしたいのなら

 

 

If you change your mind

 

もしも、あなたの気持ちが変わったのなら

 

 

Well, that's the way it goes

 

そう、きっとそうしたかったってことね

 

 

But I'm gonna keep your jeans

 

でも、あなたのジーンズは返さないの

 

 

And your old back hat cause I wanna

 

大事にしてた帽子も、だって私がそうしたいから

 

 

They look good on me

 

私に似合うからそうしたいだけ

 

 

You're never gonna get them back

 

あなたにはもう、返してあげないの

 

 

At least not today, not today, not today 'cause

 

少なくても今日は、今日は返してあげないわ、だって

 

 

 

 

 

 

 

If it's over, let it go and

 

もしも、もう終わりならそれでいいから

 

 

Come tomorrow it will seem

 

明日になれば

 

 

So yesterday, so yesterday

 

昨日のことだって思えるでしょ?

 

 

I'm just a bird that's already flown away

 

飛び去ってしまった鳥のようにね

 

 

Laugh it off let it go and

 

笑い飛ばせばいいの

 

 

When you wake up it will seem

 

朝起きたら

 

 

So yesterday, so yesterday

 

それはもう昨日のことよ

 

 

Haven't you heard that I'm gonna be okay

 

私言わなかったっけ?私は大丈夫だからって

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You can say you're bored if you wanna

 

退屈ならそう言ってくれればいい

 

 

You can act real tough if you wanna

 

強がってもいいのよ、もしもそうしたいのなら

 

 

You could say you're torn

 

私に傷つけられたって言ってくれても構わない

 

 

But I've heard enough

 

でも、もう聞き飽きたけど

 

 

Thank you... you made my mind up for me

 

ありがとう、私の代わりに決心してくれて

 

 

When you started to ignore me

 

あなたが私を無視しだした時は

 

 

Do you see a single tear

 

涙の一滴だって

 

 

It isn't gonna happen here

 

あなたに見せないから

 

 

At least not today, not today, not today 'cause

 

今日はね、少なくても今日はね、だって

 

 

 

 

 

 

 

If it's over, let it go and

 

もしも、もう終わりならそれでいいから

 

 

Come tomorrow it will seem

 

明日になれば

 

 

So yesterday, so yesterday

 

昨日のことだって思えるでしょ?

 

 

I'm just a bird that's already flown away

 

飛び去ってしまった鳥のようにね

 

 

Laugh it off let it go and

 

笑い飛ばせばいいの

 

 

When you wake up it will seem

 

朝起きたら

 

 

So yesterday, so yesterday

 

それはもう昨日のことよ

 

 

Haven't you heard that I'm gonna be okay

 

私言わなかったっけ?私は大丈夫だからって

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If you're over me, I'm already over you

 

もしも、あなたが私のことを忘れるって言うなら、私はあなたを乗り越えてるわ

 

 

If it's all been done, what is left to do

 

すべてが終わったって言うのなら、何も失うものなんてないわ

 

 

How can you hang up if the line is dead

 

繋がりもしないのに、どうやって電話を切るの?

 

 

If you wanna walk, I'm a step ahead

 

もしもあなたが、前に進みたいって言うのなら、私は一歩前に居るから

 

 

If you're moving on, I'm already gone

 

もしもあなたが忘れたいのなら、私にとっては過去のこと

 

 

If the light is off then it isn't on

 

もしも明かりが消えてるのなら、消えてる事実を認めなきゃ

 

 

At least not today, not today, not today cause

 

少なくても今日は、今日は、だって

 

 

 

 

 

 

 

If it's over, let it go and

 

もしも、もう終わりならそれでいいから

 

 

Come tomorrow it will seem

 

明日になれば

 

 

So yesterday, so yesterday

 

昨日のことだって思えるでしょ?

 

 

I'm just a bird that's already flown away

 

飛び去ってしまった鳥のようにね

 

 

Laugh it off let it go and

 

笑い飛ばせばいいの

 

 

When you wake up it will seem

 

朝起きたら

 

 

So yesterday, so yesterday

 

それはもう昨日のことよ

 

 

Haven't you heard that I'm gonna be okay

 

私言わなかったっけ?私は大丈夫だからって

 

 

 

 

 

 

 

If it's over, let it go and

 

もしも、もう終わりならそれでいいから

 

 

Come tomorrow it will seem

 

明日になれば

 

 

So yesterday, so yesterday

 

昨日のことだって思えるでしょ?

 

 

I'm just a bird that's already flown away

 

飛び去ってしまった鳥のようにね

 

 

Laugh it off let it go and

 

笑い飛ばせばいいの

 

 

When you wake up it will seem

 

朝起きたら

 

 

So yesterday, so yesterday

 

それはもう昨日のことよ

 

 

Haven't you heard that I'm gonna be okay

 

私言わなかったっけ?私は大丈夫だからって

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow