カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Who I Am~ Anne Marie

 

 

 

I'm so stubborn, I know

私はとても頑固なのよ、知ってるわ

 

Ask my mother, she knows

ママに聞いてみて、ママならわかるわ

 

Honestly, always late

正直、いつも手遅れなの

 

All these years, not a damn thing changed

ここ最近何年も、何ひとつ変わらなかったわ

 

I like crying too much

気が済むまで泣くのが好きなの

 

I'm done lyin' to ya

あなたを頼るのもやめて

 

Make mistakes twice a day

1日に2回失敗するの

 

That's how I'm made

これが今の私よ

 

'Cause you can love me or hate me

だって、あなたが私を愛しても嫌っても

 

Nothing's gonna change me

何も変えられないから

 

Ain't no time to play pretend

演じて遊ぶ時間なんてないの

 

What you see is what you get

あなたが見るもの全てが

 

 

 

'Cause that's just who I am

だって、これが今の私で

 

If you don't like it, I don't give a damn

もしもあなたが私を気に入らなくても関係ない

 

Got enough drama, I don't need fake friends

ドラマを演じるのは嫌なの、見せかけの友達はいらない

 

That's just who I am

これが私なの

 

Don't need anyone to understand

理解してくれる人なんていないわ

 

If you don't like it, I don't give a damn

もしもあなたが私を気に入らなくても関係ない

 

That's just who I am

これが今の私だからね

 

 

 

All my nails, chawed up

爪も全て噛み切ったわ

 

All my credit, screwed up

信用もすべて台無しにしたの

 

Misbehave, ain't afraid

行儀が悪くてもどうでもいいわ

 

That's how I'm made

これが今の私だから

 

And you can love me or hate me

だから私を愛してくれても嫌ってくれても構わないの

 

Nothing's gonna change me

何も変えられないから

 

Ain't no time to play pretend

演じて遊ぶ時間なんてないの

 

What you see is what you get

あなたが見るもの全てが

 

 

 

'Cause that's just who I am

だって、これが今の私で

 

If you don't like it, I don't give a damn

もしもあなたが私を気に入らなくても関係ない

 

Got enough drama, I don't need fake friends

ドラマを演じるのは嫌なの、見せかけの友達はいらない

 

That's just who I am

これが私なの

 

Don't need anyone to understand

理解してくれる人なんていないわ

 

If you don't like it, I don't give a damn

もしもあなたが私を気に入らなくても関係ない

 

That's just who I am

これが今の私だから

 

 

 

I am, I am, I am

今の私よ

 

Just who I am

私なの

 

I am, I am, I am

今のね

 

Just who I am

まさに、今の私

 

Love me or hate me

私を愛して嫌って

 

Nothing's gonna change me

何も変えられないから

 

That's just how they made me

そうやって今の私がいるのよ

 

'Cause you can love me or hate me

だって、あなたが私を愛しても嫌っても

 

Nothing's gonna change me

何も変えられないから

 

You can call me crazy

あなたに「キミは狂ってる」って言われても構わないの

 

And I may be

それに多分、私

 

But that's just who I am

でもこれが今の私なのよ

 

If you don't like it, I don't give a damn

もしもあなたが私を気に入らなくても関係ないの

 

Got enough drama, I don't need fake friends

ドラマを演じるのは嫌なの、見せかけの友達はいらない

 

That's just who I am

これが私なの

 

Don't need anyone to understand

理解してくれる人なんていないわ

 

If you don't like it, I don't give a damn

もしもあなたが私を気に入らなくても関係ない

 

That's just who I am

これが今の私だから

 

 

 

I am, I am, I am

今の私よ

 

Just who I am

私なの

 

I am, I am, I am

今のね

 

Just who I am

まさに、今の私なのよ

 

Sorry

ごめんね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow