カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~This~ Ed Sheeran

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

This is the start of something beautiful

 

素敵なことがこれから始まるんだ

 

 

This is the start of something new

 

新しいこともね

 

 

You are the one who'd make me lose it all

 

キミのためにすべてを失う覚悟なら出来てるんだ

 

 

You are the start of something new, ooh

 

キミと2人で歩いて行くんだ

 

 

 

 

 

 

 

And I'll throw it all away

 

抱えたものも投げ捨てて

 

 

And watch you fall into my arms again

 

この腕で、もう一度キミを抱きしめたいんだ

 

 

And I'll throw it all away

 

そして、手にしたものを放り出して

 

 

Watch you fall, now

 

キミを抱きしめたいんだ、今

 

 

You are the earth that I will stand upon

 

キミがいるから僕は頑張れるんだ

 

 

You are the words that I will sing

 

キミのすべてが僕の口ずさむ歌になる

 

 

And I've thrown it all away

 

すべてを失った僕は

 

 

And watched you fall into his arms again

 

あいつの腕の中に戻って行くキミは

 

 

And I've thrown it all away

 

忘れ去られた僕以外の誰かに

 

 

Watched you fall, now

 

キミは抱きしめられるんだ、今

 

 

And take me back

 

僕を連れ戻してくれ

 

 

Take me home

 

僕の家まで

 

 

Watch me fall

 

見捨てずに

 

 

Down to earth

 

落ち込む僕を

 

 

Take me back for

 

あの頃に、連れ戻してくれよ

 

 

 

 

 

 

 

This is the start of something beautiful

 

素敵な何かがこれから始まるんだ

 

 

You are the start of something now

 

キミと別れて歩みだすんだよ


 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow