カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Need You~ America

 

 

 

  

We used to laugh, we used to cry

 

僕達はよく笑ったり、よく泣いたりしたね

 

 

We used to bow our heads then, wonder why

 

お互いに謝ってその理由を考えたりもしたんだ

 

 

And now you're gone, I guess I'll carry on

 

でも今キミ行ってしまって、でも僕はやっていけるから平気さ

 

 

And make the best of what you've left to me

 

キミが残した物さえあれば

 

 

Left to me, left to me

 

キミが僕に残して行ったものって...

 

 

 

 

 

 

 

I need you

 

キミが必要なんだ

 

 

Like the flower needs the rain

 

花には雨が必要なように

 

 

You know I need you, guess I'll start it all again

 

僕にはキミが必要なんだ、初めからやり直したいよ

 

 

You know I need you

 

僕にはキミが必要なんだ

 

 

Like the winter needs, the spring 

 

冬が春を求めるように

 

 

You know I need you, I need you

 

やっぱりキミが必要なんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And every day, I'd laugh the hours away

 

毎日のように、僕は笑って時を過ごして

 

 

Just knowing you were thinking of me

 

キミが僕のことを思っててくれる、って思ってたから

 

 

And then it came that I was put to blame

 

でも、悪いのはみんな僕のせいなんだ

 

 

For every story told about me

 

全ての物語は語ってる

 

 

About me, about me

 

僕に物語ってるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I need you

 

キミが必要なんだ

 

 

Like the flower needs the rain

 

花には雨が必要なように

 

 

You know I need you, guess I'll start it all again

 

僕にはキミが必要なんだ、初めからやり直したいよ

 

 

You know I need you

 

僕にはキミが必要なんだ

 

 

I need you

 

キミが

 

 

I need you

 

キミが必要なんだ

 

 

Like the winter needs, the spring 

 

冬が春を求めるように

 

 

You know I need you, guess I'll start it all again

 

僕にはキミが必要なんだ、もう一度始めるから

 

 

You know I need you, I need you

 

やっぱりキミが必要なんだよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow