カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Focus~ Ariana Grande

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I know what I came to do

 

自分がここに居る意味は自分で分かってるの

 

 

And that ain't gonna change

 

変えるつもりなんてないの

 

 

So go ahead and talk your talk 

 

だから、好きに言ってみなさいよ

 

 

Cus I won't take the bait 

 

 

だって、そんな罠には引っかからないもの

 

I'm over here doing what I like 

 

私は、自分の好きなことをする為に、ここに居る

 

 

I'm over here working day and night

 

一日中働くためにここに居るの

 

 

If my real ain't real enough

 

これが私の現実で、もしもそれが面白くないのなら

 

 

I'm sorry for you bae

 

お気の毒さまね

 

 

 

 

 

 

 

Let's find a light inside our universe now

 

さあ、私達の宇宙の中で光を見つけましょう

 

 

Where ain't nobody keep on holding us down

 

そこでは誰も私達を押さえつけることなんて出来ないの

 

 

Just come and get it let them say what they say

 

ただ、一緒に来て欲しいの、彼らには好きに言わせておけばいいの

 

 

Cuz I'm about to put them all away

 

だって、彼らのことなんて今にも忘れちゃうんだから

 

 

Focus on me, f-f-focus on me

 

私を見て

 

 

Focus on me, f-f-focus on me

 

私自身を

 

 

Focus on me (Focus), f-f-focus on me

 

私を見てよ

 

 

(Focus on me)

 

(私自身を見て)

 

 

Focus on me (Focus), f-f-focus on me

 

私を見て

 

 

(Focus on me)

 

(私自身を)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I can tell you're curious 

 

何でも知りたがるのね

 

 

It's written on your lip's

 

そのおしゃべりな口たちが物語ってる

 

 

Ain't no need to hold it back 

 

いつだって言いたい放題ね

 

 

Go head and talk your sh*t

 

どうぞ、何とでも言って

 

 

I know you're hoping that I'll react

 

私の反応を期待してるんでしょうけど

 

 

I know you're hoping I'm looking back

 

私が尻込みするのを期待してるんでしょうけど

 

 

But if my real ain't real enough

 

でも、これが私の現実なの、もしもそれが楽しくないのなら

 

 

That I don't know what is

 

何が現実なのか私には分からないわ

 

 

 

 

 

 

 

Let's find a light inside our universe now

 

さあ、私達の宇宙の中で光を見つけましょう

 

 

Where ain't nobody keep on holding us down

 

そこでは誰も私達を押さえつけることなんて出来ないの

 

 

Just come and get it let them say what they say

 

ただ、一緒に来て、彼らには好きに言わせておけばいいのよ

 

 

Cuz I'm about to put them all away 

 

だって、彼らのことなんて今にも忘れちゃうんだから

 

 

Focus on me, f-f-focus on me

 

私を見て

 

 

Focus on me, f-f-focus on me

 

私自身を

 

 

Focus on me (Focus), f-f-focus on me

 

私を見てよ

 

 

(Focus on me)

 

(私自身を見て)

 

 

Focus on me (Focus), f-f-focus on me

 

私を見て

 

 

(Focus on me)

 

(私自身を)

 

 

 

1,2,3 c'mon girls

 

1,2,3行くよみんな

 

 

You're gonna like it

 

きっとあなた達も気にいるわ

 

 

Come on, now, now

 

さあ、こっちに来て

 

 

 

 

 

 

 

Let's find a light inside our universe now

 

さあ、私達の宇宙の中で光を見つけましょう

 

 

Where ain't nobody keep on holding us down

 

そこでは誰も私達を押さえつけることなんて出来ないの

 

 

Just come and get it let them say what they say

 

ただ、一緒に来て欲しいの、彼らには好きに言わせておけばいいの

 

 

Cuz I'm about to put them all away

 

だって、彼らのことなんて今にも忘れちゃうんだから

 

 

Focus on me, f-f-focus on me

 

私を見て

 

 

Focus on me, f-f-focus on me

 

私自身を

 

 

Focus on me (Focus), f-f-focus on me

 

私を見てよ

 

 

(Focus on me)

 

(私自身を見て)

 

 

Focus on me (Focus), f-f-focus on me

 

私を見て

 

 

(Focus on me)

 

(私自身を)

 

 

Focus on me, f-f-focus on me

 

私を見て

 

 

Focus on me, f-f-focus on me

 

私自身を

 

 

Focus on me (Focus), f-f-focus on me

 

私を見てよ

 

 

(Focus on me)

 

(私自身を見て)

 

 

Focus on me (Focus), f-f-focus on me

 

私を見て

 

 

(Focus on me)

 

(私自身を)

 


 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow