カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Blow Your Mind~ Dua Lipa

 

 

 

  

 

I know it's hot

 

いい感じ

 

 

I know we've got

 

お金で買えないものを

 

 

Something that money can't buy

 

持ってる私達

 

 

Fighting to fifths

 

どこまでも行けるわ

 

 

Biting your lip

 

あなたの唇を噛んで

 

 

Loving too late in the night

 

一晩中、こうして愛し合ってるの

 

 

Tell me I'm too crazy

 

私は、頭がおかしいって思ってるんでしょ?

 

 

You can't tame me, can't tame me

 

あなた好みに大人なしくなんてしないの

 

 

Tell me I have changed

 

私は変わったって思ってるでしょ?

 

 

But I'm the same me, old same me

 

でも私の中身は変わってないの、昔と一緒よ

 

 

Inside

 

中身は

 

 

Hey!

 

ねえ!

 

 

 

 

 

 

 

If you don't like the way I talk, then why am I on your mind?

 

私の話し方が嫌だって言いながら私のこと気にしてる?

 

 

If you don't like the way I rock, then finish your glass of wine

 

私の歌い方が嫌だって言いながらワインを飲む手が止まってるわよ

 

 

We fight and we argue, you'll still love me blind

 

私達が喧嘩になっても、言い合いになってもあなたは私に惚れてるの

 

 

If we don't mess this whole thing up 

 

もしも、致命的なヘマをしない限り

 

 

Guaranteed, I can blow your mind

 

いつだってあなたを夢中にさせられるの、私にはわかるわ

 

 

Mwah!

 

キスしてあげる!

 

 

And tonight I'm alive, ain't a dollar sign 

 

今夜の私は生き生きしてるの、お金なんてなくたって

 

 

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

 

いつだってあなたを夢中にさせられるわ、私にはわかってる

 

 

And tonight I'm alive, ain't a dollar sign 

 

今夜の私は生き生きしてるの、お金なんてなくても

 

 

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

 

いつだってあなたを夢中にさせられるわ、私にはわかるの

 

 

(Mwah, mwah, mwah, mwah...)

 

(キスしてあげるわ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, I'm so bad

 

そうよ、こんないい女

 

 

Best that you've had

 

今までいたの?

 

 

I guess you're digging the show

 

私のステージが好きでしょ?

 

 

Open the door

 

その気になって

 

 

You want some more

 

もっとあなたに見せてあげるわ

 

 

When you wanna leave, let me know

 

帰りたいのなら、そう言っていいわ

 

 

Tell me I'mm too crazy

 

私は頭がおかしいって思ってるんでしょ?

 

 

You can't tame me, can't tame me

 

あなた好みに大人なしくなんてしないの

 

 

Tell me I have changed

 

私は変わったって思ってるでしょ?

 

 

But I'm the same me, old same me

 

でも私の中身は変わってないの、昔と一緒よ

 

 

Inside

 

中身は

 

 

Hey!

 

ねえ!

 

 

 

 

 

 

 

If you don't like the way I talk, then why am I on your mind?

 

私の話し方が嫌だって言いながら私のこと気にしてる?

 

 

If you don't like the way I rock, then finish your glass of wine

 

私の歌い方が嫌だって言いながらワインを飲む手が止まってるわよ

 

 

We fight and we argue, you'll still love me blind

 

私達が喧嘩になっても、言い合いになってもあなたは私に惚れてるの

 

 

If we don't mess this whole thing up 

 

もしも、致命的なヘマをしない限り

 

 

Guaranteed, I can blow your mind

 

いつだってあなたを夢中にさせられるの、私にはわかるわ

 

 

Mwah!

 

キスしてあげる!

 

 

And tonight I'm alive, ain't a dollar sign 

 

今夜の私は生き生きしてるの、お金なんてなくたって

 

 

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

 

いつだってあなたを夢中にさせられるわ、私にはわかってる

 

 

And tonight I'm alive, ain't a dollar sign 

 

今夜の私は生き生きしてるの、お金なんてなくても

 

 

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

 

いつだってあなたを夢中にさせられるわ、私にはわかるの

 

 

(Mwah, mwah, mwah, mwah...)

 

(キスしてあげるわ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(And tonight I'm alive, ain't a dollar sign)

 

(今夜の私は生き生きしてるの、お金なんてなくたって)

 

 

(Guaranteed, I can blow your mind, mwah)

 

(いつだってあなたを夢中にさせられるわ、私にはわかってる)

 

 

(And tonight I'm alive, ain't a dollar sign)

 

(今夜の私は生き生きしてるの、お金なんてなくても)

 

 

(Guaranteed, I can blow your mind, hey!)

 

(いつだってあなたを夢中にさせられるわ、私にはわかるの)

 

 

Tell me I'mm too crazy

 

私は頭がおかしいって思ってるんでしょ?

 

 

You can't tame me, can't tame me

 

あなた好みに大人なしくなんてしないの

 

 

Tell me I have changed

 

私は変わったって思ってるでしょ?

 

 

But I'm the same me, old same me

 

でも私の中身は変わってないの、昔と一緒よ

 

 

Inside

 

中身は

 

 

Hey!

 

ねえ!

 

 

Mwah!

 

キスしてあげる!

 

 

 

 

 

 

 

If you don't like the way I talk, then why am I on your mind?

 

私の話し方が嫌だって言いながら私のこと気にしてる?

 

 

If you don't like the way I rock, then finish your glass of wine

 

私の歌い方が嫌だって言いながらワインを飲む手が止まってるわよ

 

 

We fight and we argue, you'll still love me blind

 

私達が喧嘩になっても、言い合いになってもあなたは私に惚れてるの

 

 

If we don't mess this whole thing up 

 

もしも、致命的なヘマをしない限り

 

 

Guaranteed, I can blow your mind

 

いつだってあなたを夢中にさせられるの、私にはわかるわ

 

 

Mwah!

 

キスしてあげる!

 

 

And tonight I'm alive, ain't a dollar sign 

 

今夜の私は生き生きしてるの、お金なんてなくたって

 

 

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

 

いつだってあなたを夢中にさせられるわ、私にはわかってる

 

 

And tonight I'm alive, ain't a dollar sign 

 

今夜の私は生き生きしてるの、お金なんてなくても

 

 

Guaranteed, I can blow your mind, mwah

 

いつだってあなたを夢中にさせられるわ、私にはわかるの

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow