カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You And I~ Lady Gaga

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

It's been a long time since I came around

 

私が最後にここに来てから随分経つの

 

 

Been a long time but I'm back in town

 

長い時間が経ったけど、この街に戻ってきたわ

 

 

This time I'm not leavin' without you

 

今回は、あなたを置いて行かないから

 

 

You taste like whiskey when you kiss me oh

 

あなたがキスをする時、ウィスキーみたいな味がするの

 

 

I'd give anything again to be your baby doll

 

あなたの可愛い女の子になれるのならなんでもするわ

 

 

This time I'm not leaving without you

 

今回はあなたを置いて行ったりしないから

 

 

He said, sot back down where you belong

 

彼は言ったの、キミの落ち着ける場所に座りなって

 

 

In the corner of my bar with your high heels on

 

僕はバーの端で高いヒールを履いて

 

 

Sit back down on the couch

 

カウチに座りなよって

 

 

Where we made love the first time

 

そこが初めて愛し合った場所で

 

 

And you said to me

 

続けてあなたは私に言ったわね

 

 

 

 

 

 

(Somethin') somethin', somethin', about this place

 

何か、この場所の何かが

 

 

(Somethin') somethin', 'bout lonely nights

 

独りきりの夜の何か

 

 

And my lipstick on your face

 

そして、あなたの顔についた私の口紅

 

 

(Somethin') somethin', somethin', about 

 

何か、なにかが

 

 

My cool Nebraska guy

 

私のカッコいいネブラスカの男について

 

 

Yeah, somethin' about

 

そうよ、何か

 

 

Baby you and I

 

あなたと私について

 

 

 

 

It's been two years since I let you go

 

私があなたを行かせてから2年が経つ

 

 

I couldn't listen to a joke or rock 'n' roll

 

私はジョークもロックも聞けなかった

 

 

Muscle cars drove a truck

 

アメ車がトラックを駆け抜けたの

 

 

Right through my heart

 

私の心の中のね

 

 

On my birthday you sang me "heart of Gold"

 

私の誕生日にあなたは「ハート・オブ・ゴールド」を歌ってくれた

 

 

With a guitar hummin' an no clothes

 

服を着ないで、ギターでハミングしながらね

 

 

This time I'm not leaving without you, woah (woah)

 

今回はあなたを置いて行ったりしないわ

 

 

Sit back down where you belong

 

キミの落ち着ける場所に座るんだって

 

 

In the corner of my bar with your high heels on

 

僕はバーの端で高いヒールを履いて

 

 

Sit back down on the couch

 

カウチに座りなって

 

 

Where we made love the first time

 

そこが初めて愛し合った場所

 

 

And you said to me

 

続けてあなたは私に言ったの

 

 

 

 

 

 

 

(Somethin') somethin', somethin', about this place

 

何か、この場所の何かが

 

 

(Somethin') somethin', 'bout lonely nights

 

独りきりの夜の何か

 

 

And my lipstick on your face

 

そして、あなたの顔についた私の口紅

 

 

(Somethin') somethin', somethin', about 

 

何か、なにかが

 

 

My cool Nebraska guy

 

私のカッコいいネブラスカの男について

 

 

Yeah, something about' baby, you and I

 

そうよ、何かを、私とあなたについて

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You and I

 

あなたと私

 

 

You you and I

 

あなたと、私

 

 

You you and I

 

あなたと私よ

 

 

You you and I

 

あなたと私なの

 

 

You and I

 

あなたと私

 

 

You you and I

 

あなたと、私

 

 

Oh yeah I'd rather die

 

そうよ、私、居なくなるかもしれない

 

 

Without you and I

 

あなたなしでは

 

 

(Come on put your drinks up)

 

(さあ、乾杯しましょう)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We gotta a whole gotta money, but we still pay rent

 

私達は大金を手に入れたけど、まだ家賃を払ってるの

 

 

'Cause you can't buy a house in heaven

 

だって、あなたが天国に家を買えないから

 

 

There's only three men that I'ma serve my whole life

 

私が一生を尽くす男性は3人だけよ

 

 

It's my daddy and Nebraska and Jesus Christ

 

父とネブラスカとキリストの3人

 

 

 

 

 

 

 

(Somethin') somethin', somethin', about the chase

 

何か、探求についての

 

 

(Somethin') I'm a New York woman born to run you down

 

私はニューヨークの女で、あなたと朽ちるために生まれたの

 

 

So have my lipstick all over your face

 

だから、あなたの顔を私の口紅でいっぱいにして

 

 

(Somethin') somethin', somethin', about 

 

何か、なにかが

 

 

Just knowin' when it's right

 

ただ、それが正しいって知ることについて

 

 

So put your drinks up for Nebraska

 

だからネブラスカに乾杯しましょう

 

 

For Nebraska, Nebraska I love you

 

ネブラスカのために、あなたを愛してるわ

 

 

 

 

 

 

 

You and I

 

あなたと私

 

 

You you and I

 

あなたと、私

 

 

Baby I'd rather die

 

私、居なくなるかもしれない

 

 

Without you and I

 

あなたなしでは

 

 

Nebraska I'd rather die

 

ネブラスカ、私居なくなるかもしれない

 

 

Without you and I

 

あなたなしでは

 

 

 

 

 

It's been a long time since I came around

 

私が最後にここに来てから随分経つの

 

 

Been a long time but I'm back in town

 

長い時間が経ったけど、この街に戻ってきたわ

 

 

This time I'm not leavin' without you

 

あなたを置いて行かないから

 


 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow