カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Ours~ Taylor Swift

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

Elevator buttons and morning air

 

エレベーターのボタンと朝の空気

 

 

 

 

Stranger's silence makes me wanna take the stairs

 

見知らぬ人の沈黙が階段を登りたくさせるの

 

 

 

 

If you were here we'd laugh about their vacant stares

 

もしも、あなたがここにいたら私達は彼らのポカンとした顔に笑ったはずよ

 

 

 

 

But right now my time is theirs

 

でも、たった今、私の時間は彼らのものなの

 

 

 

 

Seems like there's always someone who disapproves

 

承認してくれない誰かが常に居るみたいね

 

 

 

 

They'll judge it like they know about me and you

 

彼らは、私とあなたのことを知っているみたいに判断するの

 

 

 

 

And the verdict comes from those with nothing else to do

 

その判断は、何もすることがない人たちによってなされるの

 

 

 

 

The jury's out, but my choice is you

 

陪審員は協議中で、でも、私の選択はあなたなの

 

 

 

 

So don't you worry your pretty little mind

 

だから、あなたは可愛い小さな心で心配しないで

 

 

 

 

People throw rocks at things that shine

 

人々は輝くものに石を投げるの

 

 

 

 

And life makes love look hard

 

人生は愛を大変なように見せるわ

 

 

 

 

The stakes are high, the water's rough

 

賭けはリスクが高いの、水は荒れてる

 

 

 

 

But this love is ours

 

でも、この愛は私達のものよ

 

 

 

 

You never know what people have up their sleeves

 

あなたは人々が袖の中に何を隠し持ってるのか全然知らないの

 

 

 

 

Ghosts from your past gonna jump out at me

 

あなたの過去からの亡霊が、私に向かって飛び出してくる

 

 

 

 

Lurking in the shadows with their lip gloss smiles

 

影に潜んでて、唇にグロスを塗った笑顔で

 

 

 

 

But I don't care 'cause right now you're mine

 

でも、私は気にしないの、たった今あなたは私のものだから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And you'll say

 

そして、あなたは言うの

 

 

 

 

Don't you worry your pretty little mind

 

キミは小さな可愛い心で心配しないでって

 

 

 

 

People throw rocks at things that shine

 

人々は輝くものに石を投げる

 

 

 

 

And life makes love look hard

 

人生は、愛を大変なものに見せるの

 

 

 

 

The stakes are high, the water's rough

 

賭けはリスクが高くて、水は荒れてるわ

 

 

 

 

But this love is ours

 

でも、この愛は私達のものよ

 

 

 

 

And it's not theirs to speculate

 

そして、私達の愛は彼らが推測するためのものじゃないの

 

 

 

 

If it's wrong and

 

もしも、それが間違っていても

 

 

 

 

Your hands are tough

 

あなたの手が強くても

 

 

 

 

But they are where mine belong and

 

でも、彼らの場所は私の場所よ、そして

 

 

 

 

I'll fight their doubt and give you faith

 

私は彼らの疑いと戦って、あなたに信頼をあげるの

 

 

 

 

With this song for you

 

あなたのための、この歌と一緒に

 

 

 

 

'Cause I love the gap between your teeth

 

だって、あなたの歯の隙間が好きだから

 

 

 

 

And I love the riddles that you speak

 

そして、あなたの話すなぞなぞが好き

 

 

 

 

And any snide remarks from my father about your tattoos will be ignored

 

あなたのタトゥーについては、パパのどんな意地悪な意見も無視するわ

 

 

 

 

'Cause my heart is yours

 

だって、私の心はあなたのものだから

 

 

 

 

 

 

 

Don't you worry your pretty little mind

 

キミは小さな可愛い心で心配しないでって

 

 

 

 

People throw rocks at things that shine

 

人々は輝くものに石を投げる

 

 

 

 

And life makes love look hard

 

人生は、愛を大変なものに見せるの

 

 

 

 

Don't you worry your pretty little mind

 

キミは小さな可愛い心で心配しないでって

 

 

 

 

People throw rocks at things that shine

 

人々は輝くものに石を投げる

 

 

 

 

But they can't take what's ours

 

でも、彼らは私達のものを奪うことなんて出来ないの

 

 

 

 

They can't take what's ours

 

彼らは私達のものを奪うことなんて出来ない

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The takes are high, the water's rough

 

賭けはリスクが高いわ、水は荒れてる

 

 

 

 

But this love is ours

 

でも、この愛は私達のものなの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow