カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Cool~ Dua Lipa

 

 

 

 

 

 

 

Guess I never had a love like this (ah-ah)

 

こんな愛は今までで初めて

 

 

Hit me harder than I ever expected (ooh)

 

思った以上の衝撃だったわ

 

 

We been up all goddam night, all night, all night (ah-ah)

 

私達は毎晩愛し合うの、毎晩ずっとね

 

 

Keep it going till we see the sunlight

 

朝が来るまで続けましょう

 

 

And the color of the sky looking nice-o-nice

 

そして空の色は鮮やかに綺麗に見えて

 

 

You know, you know, you know

 

知ってるでしょ?

 

 

Baby, I could see us in the real life

 

ベイビー、私達は夢じゃないってわかるの

 

 

You know, you know you got

 

あなたもわかるでしょ?

 

 

 

 

 

 

 

Got me losin' all my cool

 

もう冷静じゃいられないわ

 

 

'Cause I'm burnin' up on you

 

だって私はあなたで燃え上がってるから

 

 

In control of what I do

 

私の全てを支配してる

 

 

And I love the way you move

 

あなたの仕草が愛しい

 

 

We got the heat and the thrill

 

熱とスリルを感じるわ

 

 

'Cause you're more than any pill

 

だってどんな薬よりも刺激的なの

 

 

Never runnin' out of juice

 

甘い蜜は無くならない

 

 

When it's only me and you

 

私とあなたなら

 

 

You got me, you got me losin' all my cool

 

もう冷静になんてなれないわ

 

 

I guess we're ready for the summer

 

私達の夏の準備はできてる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I like us better when we're intertwined (ah-ah)

 

絡み合うほど好きになってく

 

 

The way you touch me got me losin' my senses (hey)

 

あなたが私に触れる仕草が私の全ての感覚を狂わせた

 

 

Put your love with your lips on mine, on mine, on mine (ah-ah)

 

あなたの愛の口づけをちょうだい、ねえ私に

 

 

You got me working up an appetite-tite

 

あなたは私をどんどん貪欲にしてくの

 

 

And the color of the sky looking nice-o-nice

 

そして空の色は鮮やかに綺麗に見えて

 

 

You know, you know, you know

 

知ってるでしょ?

 

 

Baby, I could see us in the real life

 

ベイビー、私達は夢じゃないってわかるの

 

 

You know, you know you got

 

あなたもわかるでしょ?

 

 

 

 

 

 

 

Got me losin' all my cool

 

もう冷静じゃいられないわ

 

 

'Cause I'm burnin' up on you

 

だって私はあなたで燃え上がってるから

 

 

In control of what I do

 

私の全てを支配してる

 

 

And I love the way you move

 

あなたの仕草が愛しい

 

 

We got the heat and the thrill

 

熱とスリルを感じるわ

 

 

'Cause you're more than any pill

 

だってどんな薬よりも刺激的なの

 

 

Never runnin' out of juice

 

甘い蜜は無くならない

 

 

When it's only me and you

 

私とあなたなら

 

 

You got me, you got me losin' all my cool

 

もう冷静になんてなれないわ

 

 

I guess we're ready for the summer

 

私達の夏の準備はできてる

 

 

You got me, you got me losin' all my cool

 

冷静になんてなれないわ

 

 

I guess we're ready for the summer

 

私達の夏の準備はできてるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skintight

 

肌をくっつけて

 

 

I'll show you heaven, there's nothing better

 

これ以上ない天国にあなたを連れて行ってあげる

 

 

I'll give it to you all night

 

あなたに全て捧げるわ、一晩中

 

 

You know, you know, you know

 

知ってるでしょ?

 

 

Got me losin' all my cool

 

もう冷静じゃいられないわ

 

 

Yeah, you like the way I move

 

そうね、あなたも私に夢中でしょ?

 

 

In control of what I do

 

私の全てを支配してる

 

 

And my love makes you brand new

 

私の愛であなたを新鮮な気持ちにしてあげる

 

 

 

 

 

 

 

Got me losin' all my cool (woo)

 

もう冷静じゃいられないわ

 

 

'Cause I'm burnin' up on you (hey)

 

だって私はあなたで燃え上がってるから

 

 

In control of what I do

 

私の全てを支配してる

 

 

And I love the way you move (hey, go)

 

あなたの仕草が愛しい

 

 

We got the heat and the thrill

 

熱とスリルを感じるわ

 

 

'Cause you're more than any pill

 

だってどんな薬よりも刺激的なの

 

 

Never runnin' out of juice (woo)

 

甘い蜜は無くならない

 

 

When it's only me and you

 

私とあなたなら

 

 

When it's only me and you (hey)

 

私とあなたなら

 

 

I guess we're ready for the summer (ooh, ooh)

 

私達の夏の準備はできてる

 

 

You got me, you got me losin' all my cool (hey)

 

冷静になんてなれないわ

 

 

I guess we're ready for the summer (ooh, ooh)

 

私達の夏の準備はできてるから

 

 

You got me, you got me losin' all my cool (hey)

 

私達はもう冷静になんてなれないわ

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow