カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Unhappy~ Lukas Graham

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

It's hard for me to say this without sounding impatient

 

イラついてる気持ちも出さずに、こんなこと言うの無理なんだ

 

 

And I know you know

 

キミもわかるだろ?

 

 

You know how we can fix it

 

僕達は2人で修復出来るって

 

 

Just tell me and I'll listen, seems easy to me

 

ただ伝えて欲しいんだ、ちゃんと聞くから、それが一番簡単なんだ

 

 

Instead, I'm tryna pick up on the signs

 

その代わり、キミが出すサインに気づくようにするからさ

 

 

Read between your lines

 

キミの本心を探るよ

 

 

To see what's going on

 

本当はどう思ってるのかをね

 

 

'Cause it's weighing us down

 

だって、この問題が2人の気持ちを暗くさせてるんだから

 

 

 

 

 

 

 

Right now, you seem unhappy

 

今のキミは、幸せには見えないんだ

 

 

Can't we just walk it out before I go?

 

僕が出かけてしまう前に、話せないかな?

 

 

Instead, you wanna wait until I'm coming home

 

それとも僕が帰って来るまで、キミは待ってる?

 

 

Oh, I know that you won't let it go

 

そうさ、キミはこのままで良いって思ってないんだろ?

 

 

Let's solve this situation with simple conversation

 

もっとシンプルに話し合って解決しようよ

 

 

Before it grows, grows

 

今のうちにね

 

 

Crows into something bigger

 

問題が大きくなってしまう前に

 

 

Let's see the bigger picture and let it go

 

もっと大きな絵を描こう、それから前に進むんだ

 

 

First, let's try to talk about what went wrong

 

まずは、何が間違ってたのかを話し合おう

 

 

Then talk about moving on

 

そして、どうやって前に進んで行くのかを話し合うんだ

 

 

We both feel better off

 

そうしたら僕達の気持ちは楽になるハズさ

 

 

When we smile before I leave

 

僕が出かける前に2人で笑顔になれるんだ

 

 

 

 

 

 

 

Right now, you seem unhappy

 

今のキミは、幸せには見えないんだ

 

 

Can't we just walk it out before I go?

 

僕が出かけてしまう前に、話せないかな?

 

 

Instead, you wanna wait until I'm coming home

 

それとも僕が帰って来るまで、キミは待ってる?

 

 

Oh, I know that you won't let it go

 

そうさ、キミはこのままで良いって思ってないんだろ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I've been wrong (I've been wrong) I've been right (I've been right)

 

僕が間違ってた所もあるし、正しかったこともある

 

 

But we're both gonna lose if we fight (if we fight)

 

でも喧嘩したって、どちらも負けるだけ

 

 

I'm still yours (I'm still yours) you're still mine (you're still mine)

 

僕は今でもキミのものだし、キミは僕のものさ

 

 

If we fight, let me fight as the one by your side

 

もしも僕達が喧嘩しても、僕はキミの側から離れない

 

 

 

 

 

 

 

And if you seem unhappy

 

今のキミは幸せには見えないよ

 

 

Can't we just talk it out before I go? (can't we talk it out?)

 

僕は出かける前に2人で話せないかな?(解決できないかな?)

 

 

Instead, you wanna wait until I'm coming home

 

それとも僕が帰って来るまで待っててくれる?

 

 

Oh, I know that you won't let it go

 

ねえ、キミもこのままで良いって思ってないんだろ?

 

 

You seem unhappy

 

キミのキミは幸せに見えないから

 

 

Can't we just talk it out before I go?

 

僕が出かける前に2人で話せないかな?

 

 

Instead, you wanna wait until I'm coming home

 

それとも、僕が帰って来るまでキミは待っててくれる?

 

 

Oh, I know that you won't let it go

 

そうさ、キミもこのままで良いって思ってないハズさ

 

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

Lukas Graham / 3 (The Purple Album) 輸入盤 【CD】
価格:1888円(税込、送料別) (2018/12/1時点)

楽天で購入

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow