カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Cool For The Summer~ Demi Lovato

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Tell me what you want

 

欲しいものを言ってみてよ

 

 

What you'd like

 

あなたのやりたいことを

 

 

It's Okay

 

大丈夫よ

 

 

I'm a little curious... too

 

少しワクワクしてるの

 

 

Tell me if it's wrong

 

間違ってたら教えてよ

 

 

If it's right

 

もしも、それが正しければ

 

 

I don't care

 

別にいいんだけどね

 

 

I can keep a secret

 

私は秘密にするから

 

 

Can you?

 

あなたも出来る?

 

 

 

 

 

 

 

Got my mind on your body

 

あなたの身体に私の心を重ねて

 

 

And your body on my mind

 

私の心にあなたの身体を重ねて

 

 

Got a taste for the cherry

 

チェリーの味を知ってしまったの

 

 

I just need to take a bite

 

ただ一口、味わわせて欲しいだけなの

 

 

Don't tell your mother

 

ママには言っちゃダメよ

 

 

Kiss one another

 

お互いがキスをして

 

 

Die for each other

 

お互いにに求めあってるの

 

 

We're cool for the summer

 

夏向きのクールな2人だから

 

 

Ha!

 

 

 

 

OoooOoooh

 

 

 

 

OoooOoooh

 

 

 

Take me down into your paradise

 

私を落として、あなたの楽園へ

 

 

Don't be scared 'cause I'm your body type

 

こわがらないでよ、だって私の身体はあなたにピッタリなの

 

 

Just something that we wanna try

 

ただ、少しだけ試してみたいだけ

 

 

'Cause you and I

 

だって、あなたと私は

 

 

We're cool for the summer

 

夏向きのクールな2人だから

 

 

Tell me if I won

 

私の勝ちだったら教えてよ

 

 

If I did

 

もしも、勝ったら

 

 

What's my prize

 

何をくれるの?

 

 

I just wanna play with you too

 

私はただ、あなた一緒にプレイしたいの

 

 

Even if they judge

 

誰かに決めつけられたとしても

 

 

Fuck if out

 

そんなことどうだっていいの

 

 

Do the time

 

さっさと消えてもらうわ

 

 

I just want to have some fun with you

 

私はただ、あなたと楽しみたいの

 

 

 

 

 

 

 

Got my mind on your body

 

あなたの身体に私の心を重ねて

 

 

And your body on my mind

 

私の心にあなたの身体を重ねて

 

 

Got a taste for the cherry

 

チェリーの味を知ってしまったの

 

 

I just need to take a bite

 

ただ一口、味わわせて欲しいだけなの

 

 

Don't tell your mother

 

ママには言っちゃダメよ

 

 

Kiss one another

 

お互いがキスをして

 

 

Die for each other

 

お互いにに求めあってるの

 

 

We're cool for the summer

 

夏向きのクールな2人だから

 

 

Ha!

 

 

 

 

OoooOoooh

 

 

 

 

OoooOoooh

 

 

 

Take me down into your paradise

 

私を落として、あなたの楽園へ

 

 

Don't be scared 'cause I'm your body type

 

こわがらないでよ、だって私の身体はあなたにピッタリなの

 

 

Just something that we wanna try

 

ただ、少しだけ試してみたいだけ

 

 

'Cause you and I

 

だって、あなたと私は

 

 

We're cool for the summer

 

夏向きのクールな2人だから

 

 

We're cool for the summer

 

夏向きのクールな2人だから

 

 

We're cool for the summer

 

夏向きのクールな2人だから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Shh Don't tell your mother

 

しーっ、ママには言っちゃダメよ

 

 

 

 

 

 

 

Got my mind on your body

 

あなたの身体に私の心を重ねて

 

 

And your body on my mind

 

私の心にあなたの身体を重ねて

 

 

Got a taste for the cherry

 

チェリーの味を知ってしまったの

 

 

I just need to take a bite

 

ただ一口、味わわせて欲しいだけなの

 

 

Take me down!

 

私を落としてよ

 

 

Take me down into your paradise

 

私を落として、あなたの楽園へ

 

 

Don't be scared 'cause I'm your body type

 

こわがらないでよ、だって私の身体はあなたにピッタリなの

 

 

Just something that we wanna try

 

ただ、少しだけ試してみたいだけ

 

 

'Cause you and I

 

だって、あなたと私は

 

 

We're cool for the summer

 

夏向きのクールな2人だから

 

 

(Take me down)

 

(私を落としてよ)

 

 

We're cool for the summer

 

夏向きのクールな2人だから

 

 

(Don't be scared)

 

(怖がらないでね)

 

 

'Cause I'm your body type

 

だって、私の身体はあなたにピッタリなの

 

 

(Just something)

 

(ただ、試してみたいだけ)

 

 

'Cause you and I

 

だって、あなたと私は

 

 

We're cool for the summer

 

夏向きのクールな2人だから

 

 

Ha!

 

 

 

 

OoooOoooh

 

 

 

 

We're cool for the summer

 

夏向きのクールな2人だから

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow