カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~City Lights~ Avicii

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

City lights, take me away

 

街の灯よ、僕をどこかへ連れてってくれ

 

 

Now it's time, we never ever head down

 

今がその時なんだ、何があっても立ち向かったりしないから

 

 

Don't be scared, I am for real

 

怖がらないでよ、僕は本気なんだよ

 

 

Hide away and we will never be found

 

隠れてしまったら、絶対に見つからないよ

 

 

 

 

 

 

 

It's alright, we never look back

 

大丈夫さ、絶対に振り返らないから

 

 

Birds will sing if we fall

 

僕達が落ちれば、鳥達は歌うのさ

 

 

It's alright, with memories inside

 

大丈夫さ、思い出を内に秘めてるから

 

 

Midnight dust on the floor

 

床の上の真夜中のゴミくずが

 

 

Watch it turn into gold

 

金に変わるのを見るんだよ

 

 

 

And I don't even know what's real

 

僕だって何が本当なのか、わからないんだ

 

 

And I don't know what to feel

 

そして、何を感じればいいのかもわからない

 

 

I'm your truth in disguise

 

ごまかしの中で僕はキミのとっての真実なんだ

 

 

I'm in love with your lies

 

僕はキミの嘘を愛してる

 

 

'Cause I can't breath, can't settle down

 

だって、息が出来ないし落ち着けないんだ

 

 

And I don't know what to feel

 

それに何を感じるべきなのかも、わからないから

 

 

No, I don't know what to feel

 

そうさ、何を感じればいいのかもわからないんだ

 

 

See these lights, we're getting away

 

ここの灯を見てて、僕達は逃げ出すんだ

 

 

Heads won't find us, we're not making a sound

 

誰にも見つからないよ、音も立てないし

 

 

We're not scared, we are for real

 

怖くなんかないよ、本気なんだ

 

 

Love can't hurt us, now we're sheltered by lies

 

愛は僕達を傷つけないし、今は嘘に守られてるからね

 

 

 

 

 

 

It's alright, we never look back

 

大丈夫さ、絶対に振り返らないから

 

 

Birds will sing if we fall

 

僕達が落ちれば、鳥達は歌うのさ

 

 

It's alright, with memories inside

 

大丈夫さ、思い出を内に秘めてるから

 

 

Midnight dust on the floor

 

床の上の真夜中のゴミくずが

 

 

Watch it turn into gold

 

金に変わるのを見るんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And I don't even know what's real

 

僕だって何が本当なのか、わからないんだ

 

 

And I don't know what to feel

 

そして、何を感じればいいのかもわからない

 

 

I'm your truth in disguise

 

ごまかしの中で僕はキミのとっての真実なんだ

 

 

I'm in love with your lies

 

僕はキミの嘘を愛してる

 

 

'Cause I can't breath, can't settle down

 

だって、息が出来ないし落ち着けないんだ

 

 

And I don't know what to feel

 

それに何を感じるべきなのかも、わからないから

 

 

No, I don't know what to feel

 

そうさ、何を感じればいいのかもわからないんだ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow