カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Fine Line~ Harry Styles

 

 

 

 

 

 

Put a price on emotion

 

感情に値段を付けてくれ

 

 

I'm looking for something to buy

 

買ってくれる人を探してるんだ

 

 

You've got my devotion

 

キミに何もかも捧げてきた

 

 

But man, I can hate you sometimes

 

でも時々、キミのことが嫌いになってしまうよ

 

 

I don't want to fight you

 

喧嘩なんてしたくないんだ

 

 

And I don't want to sleep in the dirt

 

嫌な気分の中で眠りにつきたくないんだ

 

 

We'll get the drinks in

 

お酒でも飲もう

 

 

So I'll get to thinking of her

 

そうしたら彼女のことを考えられるんだ

 

 

 

 

 

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は丁度いい関係になるよ

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は丁度いい関係になるさ

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は丁度いい関係になるよ

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は丁度いい関係になるさ

 

 

 

 

 

Test of my patience

 

僕が我慢強いかどうか試してみて

 

 

There's things that we'll never know

 

知らなかったことがわかるかもね

 

 

You sunshine, you temptress

 

キミは太陽で、僕を誘惑するんだ

 

 

My hand's at risk, I fold

 

手が間違ったことをしないように隠す

 

 

Crisp trepidation

 

恐怖を感じさえもする

 

 

I'll try to shake this soon

 

でもすぐに払い除けるさ

 

 

Spreading you open

 

キミの心を開くこと

 

 

Is the only way of knowing you

 

それが唯一キミを知る方法だ

 

 

 

 

 

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は丁度いい関係になるよ

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は丁度いい関係になるさ

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は丁度いい関係になるよ

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は丁度いい関係になるさ

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は丁度いい関係になるよ

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は丁度いい関係になるさ

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は丁度いい関係になるよ

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は

 

 

We'll be a fine line

 

僕達は丁度いい関係になるさ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We'll be alright

 

きっと大丈夫さ

 

 

We'll be alright

 

きっと大丈夫

 

 

We'll be a fine line

 

丁度いい感じになるさ

 

 

We'll be a fine line

 

丁度いい感じになるさ

 

 

We'll be alright

 

きっと大丈夫さ

 

 

(Alright, alright, alright)

 

(僕達は丁度いい関係になるさ)

 

 

(We'll be alright)

 

(僕達は大丈夫だよ)

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow