カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Stay~ Kygo feat Maty Noyes

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

Thought I could leave you cause I felt my heart numbing

 

心の感覚が消えている内なら、あなたから離れると思って

 

 

It hits so deep, I closed my eyes and I just took off running

 

とても深い場所まで落ちてから、目を閉じて走り出したの

 

 

I turned around and saw the look in your face

 

でも自分で後ろを振り返って、あなたの顔を見た時に

 

 

So I stayed, stayed

 

だから私は残ろうと思ったの

 

 

 

 

 

 

 

But I don't need you and you should know that, baby

 

でも、あなたが必要って訳ではないの

 

 

It'd take a miracle for you to really try and change me

 

奇跡が起こらない限り、あなたの側に居ても私は変わらないわ

 

 

And I felt sorry for the look on your face

 

そして、あなたの顔を見た時に気の毒に思ったの

 

 

So I stayed, stayed

 

だから残ろうと思ったの

 

 

So I stayed, stayed

 

だから、私は残ろうと思ったの

 

 

So I stayed, stayed

 

だから、残ろうと思ったのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You wanna leave her, don't wanna hurt nobody

 

あなたは彼女と別れる気もなくて、誰も傷つけたくないって思ってるけど

 

 

I don't believe a single word you say or that you're sorry

 

あなたが言うことは一言も信じられないし、思いも感じられないの

 

 

Why can't I say "No" to the look on your face?

 

なのに何で、あなたの顔を見ると”イヤ”って言えなくなるの?

 

 

I just stay, stay

 

だから私はただ残ることにしたの

 

 

So I stayed, stayed

 

だから、私は残ろうと思ったの

 

 

So I stayed, stayed

 

だから、残ろうと思ったのよ

 

 

 

You push me away, push me away

 

あなたは私を突き放すわ

 

 

But I always stay, I always stay, yeah

 

でも、私はいつもあなたから離れられないの

 

 

You push me away, push me away

 

あなたはまた私を突き放すけど

 

 

But I always stay, I always stay

 

でも、私はいつも私から離れられないの

 

 

 

 

 

 

 

You push me away, push me away

 

あなたは私を突き放すの

 

 

But I always stay, I always stay, yeah

 

でも、私はいつもあなたから離れられないの

 

 

You push me away, push me away

 

あなたはまた私を突き放すけど

 

 

But I always stay, I always stay, yeah

 

でも、私はいつも私から離れられないの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But will you? will you? will you?

 

あなたなら、あなたならどうする?

 

 

 

 

 

 

 

So I stayed, stayed

 

だから、私は残ろうと思ったの

 

 

So I stayed, stayed

 

だから、残ろうと思ったのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I stay, I stay

 

私は残るわ

 

 

Oh why, do I stay?

 

理由?そんなの自分でもわからないわ

 

 

So I stayed, stayed

 

でも、私は残ろうと思ったのよ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow