カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Want To~ Dua Lipa

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I'm young for tonight, it's all under my control

 

今夜の私は若いのよ、大丈夫

 

 

I won't hesitate, it's my turn to make that call

 

戸惑わないわ、私の番がくるから

 

 

I just want a touch, I ain't here for love no more

 

ただ、触れたいだけなの愛のために、これ以上ここに居るつもりはないわ

 

 

Okay, yeah

 

分かったわ

 

 

 

 

 

 

 

I won't stop, nah, no

 

私は止まらないの

 

 

Guess what?

 

なんでだと思う?

 

 

Eh la, eh la, it's my body

 

私の体だからね

 

 

Ride a golden light

 

黄金の光に乗るの

 

 

Eh la, eh la, it's my body

 

私の体で

 

 

I'll dance if I want to

 

もしも望むのなら、踊るわよ

 

 

Eh la, eh la, it's my body

 

私の身体で

 

 

Eh la, eh la, it's my body

 

私の身体でね

 

 

 

Some people do, but some they just like to talk, okay

 

動く人も沢山いれば、ただ話すのが好きな人もいるの

 

 

Some shoot the breeze, but some like to leave a mark, okay

 

他愛もない話をする人もいれば、傷跡を残すのが好きな人もいるの

 

 

Some need the light, and some people like the dark, okay, yeah

 

明かりを求めている人もいれば、暗闇が好きな人もいるの

 

 

 

 

 

 

 

I won't stop, nah, no

 

私は止まらないの

 

 

Guess what?

 

なんでだと思う?

 

 

Eh la, eh la, it's my body

 

私の体だからね

 

 

Ride a golden light

 

黄金の光に乗るの

 

 

Eh la, eh la, it's my body

 

私の体で

 

 

I'll dance if I want to

 

もしも望むのなら、踊るわよ

 

 

Eh la, eh la, it's my body

 

私の身体で

 

 

Eh la, eh la, it's my body

 

私の身体でね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gimme release, keep the drugs

 

私を自由にして、薬を使い続けて

 

 

Gimme relief, keep the love

 

安心させて、愛し続けて欲しいの

 

 

Just gimme a piece of that, one piece of that

 

ただ少しだけ、少しだけ欲しいの

 

 

Give it to me, don't judge

 

私を責めて、責めないで

 

 

Just give it to me, no heart

 

ただ、私を責めて、本気にしないでね

 

 

No second degree tonight, run free tonight

 

今夜は二度とないの、自由に走るわ

 

 

I'll dance if I want to

 

望むのなら、踊るわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eh la, eh la, it's my body

 

私の体で

 

 

Body, my body, my body

 

私の体よ

 

 

Eh la, eh la, it's my body

 

私の体で

 

 

Gonna dance if I want to, want to

 

望むのなら、踊るわよ

 

 

Eh la, eh la, it's my body

 

私の体でね

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow