カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Cry With You~ Jeremy Zucker

 

 

 

I'll give you whatever I can

可能なら、なんでもしてあげる

 

But honestly, there's not a lot where I stand

でも正直、僕のいるとこには大したものはないんだ

 

Nobody knows where we'll go

どこへ向かってるのか誰もわからない

 

But I've got a hunch that it feels like home, mm

でも、それに誰もキミのことは

 

And nobody knows you like 

わかってないんだ

 

I do, ooh

僕以上には

 

 

 

So take me down to earth

だから僕に打ち明けて

 

I'll listen to everything you say

キミの言うことならなんでも聞くよ

 

If nothing else gets you through, gets you through

もしも、何をしても乗り越えられないなら

 

Then darling I'll cry with you, cry with you

ダーリン、一緒に泣くよ

 

And even though you hurt

それに傷ついても

 

I'm always a phone call away

離れてても常に電話できる

 

As long as I'm here with you, here with you

僕がこうしてキミと一緒にいる限り

 

Then darling I'll cry with you, cry with you

一緒に泣くよ

 

 

 

It's been a while since you've said 

キミがこう言ってから随分経った

 

If I don't get famous, I'm better off dead

もしも僕が有名にならないなんて、僕は死ぬよりもありないって

 

So please, stick around for a while

だからどうか、しばらく頑張ってくれよ

 

'Cause there's a whole lot that'll make you smile

だって、キミを笑顔にできることがまだたくさんあるから

 

And nobody knows you like I do

それ以上にキミをわかってる人なんていない

 

And nobody cares like we do

お互いを大切に思ってる人なんていないんだ

 

 

 

So take me down to earth

だから僕に打ち明けて

 

I'll listen to everything you say

キミの言うことならなんでも聞くよ

 

If nothing else gets you through, gets you through

もしも、何をしても乗り越えられないなら

 

Then darling I'll cry with you, cry with you

ダーリン、一緒に泣くよ

 

And even though you hurt

それに傷ついても

 

I'm always a phone call away

離れてても常に電話できる

 

As long as I'm here with you, here with you

僕がこうしてキミと一緒にいる限り

 

Then darling I'll cry with you, cry with you

一緒に泣くよ

 

 

 

I can't get it out of my head

頭から消せないんだ

 

Life's a bitch, pretty soon we'll be dead

人生は思う様には行かなくて

 

I'm disassociating right now

もうすぐ僕達は死ぬんだ

 

Take my hand and we'll figure it out

僕は今この瞬間は関係を絶ってるけど、この手を取って一緒に答えを探そう

 

I can't find the meaning, I can't find a reason

僕には意味は見出せない

 

It hurts just to say it out loud

理由も見出せない

 

And nothing's forever, I

ただ、声に出して言うのは辛いんだ

 

Hope you get better, I'll make it up to you somehow

永遠なんてない、僕はキミが良くなってることを願うよ

 

 

 

So take me down to earth

だから僕に打ち明けて

 

I'll listen to everything you say

キミの言うことならなんでも聞くよ

 

If nothing else gets you through, gets you through

もしも、何をしても乗り越えられないなら

 

Darling I'll cry with you, cry with you

ダーリン、一緒に泣くよ

 

And even though you hurt

それに傷ついても

 

I'm always a phone call away

離れてても常に電話できる

 

As long as I'm here with you, here with you

僕がこうしてキミと一緒にいる限り

 

Then darling I'll cry with you, cry with you

一緒に泣くよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow