カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Now That I Found You~ Britney Spears

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

On a shameless night

 

恥知らずな夜

 

 

 

 

In a nameless place

 

名もない場所で

 

 

 

 

I thought that love was a hopeless case til I found you (til I found you)

 

愛なんて見込みのないものだと思ってた、あなたを見つけるまでは

 

 

 

 

Lived a wasteful life in a hateful city

 

大っ嫌いな街で、無駄な人生を過ごしてきたの

 

 

 

 

The world's no love just pain and pity til I found you (til I found you)

 

世界は愛じゃなくて、痛みと哀れみだったの、あなたを見つけるまではね

 

 

 

 

And I don't know how you saved me

 

あなたがどうやって私を救ったのかは分からないわ

 

 

 

 

And you don't know what you gave me

 

あなたは私に何を与えてくれたのかも分からない

 

 

 

 

And I don't know how you saved my life

 

あなたがどうやって私を救ったのかも分からない

 

 

 

 

 

 

 

I can see the light

 

私には光が見えるの

 

 

 

 

I have flown away

 

私は飛び去って

 

 

 

 

I have come alive

 

生き返ったの

 

 

 

 

I am blown away

 

吹き払われたの

 

 

 

 

I have found the love

 

私は愛を見つけて

 

 

 

 

I can see the truth

 

私には真実が見えるの

 

 

 

 

Now that I found, now that I found you

 

今、あなたを見つけて

 

 

 

 

I can live my life

 

私は自分の人生を生きられるの

 

 

 

 

I believe in faith

 

信頼を信じてる

 

 

 

 

I have found myself

 

私は自分を見つけたの

 

 

 

 

I have lost the hate

 

憎むことを失って

 

 

 

 

I have found the love

 

私は愛を見つけたの

 

 

 

 

I can see the truth

 

私には真実が見える

 

 

 

 

Now that I found, now that I found you

 

今、あなたを見つけたから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

In a nameless place

 

名もない場所で

 

 

 

 

I thought that love was a hopeless case til I found you (til I found you)

 

愛なんて見込みのないものだと思ってた、あなたを見つけるまでは

 

 

 

 

Lived a wasteful life in a hateful city

 

大っ嫌いな街で、無駄な人生を過ごしてきたの

 

 

 

 

The world's no love just pain and pity til I found you (til I found you)

 

世界は愛じゃなくて、痛みと哀れみだったの、あなたを見つけるまではね

 

 

 

 

And I don't know how you saved me

 

あなたがどうやって私を救ったのかは分からないわ

 

 

 

 

And you don't know what you gave me

 

あなたは私に何を与えてくれたのかも分からない

 

 

 

 

And I don't know how you saved my life

 

あなたがどうやって私を救ったのかも分からない

 

 

 

 

 

 

 

I can see the light

 

私には光が見えるの

 

 

 

 

I have flown away

 

私は飛び去って

 

 

 

 

I have come alive

 

生き返ったの

 

 

 

 

I am blown away

 

吹き払われたの

 

 

 

 

I have found the love

 

私は愛を見つけて

 

 

 

 

I can see the truth

 

私には真実が見えるの

 

 

 

 

Now that I found, now that I found you

 

今、あなたを見つけたの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All my life

 

私のすべての人生は

 

 

 

 

I've waited for this day

 

この日が来るのを待ってたの

 

 

 

 

Have waited for you

 

あなたを待ってたの

 

 

 

 

Now I adore you

 

今、あなたのことが大好きで

 

 

 

 

All my life

 

私の人生のすべて

 

 

 

 

I've waited for this day

 

この日を待ってたの

 

 

 

 

Have waited for you

 

あなたを待ってた

 

 

 

 

Now I adore you

 

今、あなたが大好きなの

 

 

 

 

 

 

 

I can see the light

 

私には光が見えるの

 

 

 

 

I have flown away

 

私は飛び去って

 

 

 

 

I have come alive

 

生き返ったの

 

 

 

 

I am blown away

 

吹き払われたの

 

 

 

 

I have found the love

 

私は愛を見つけて

 

 

 

 

I can see the truth

 

私には真実が見えるの

 

 

 

 

Now that I found, now that I found you

 

今、あなたを見つけたの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow