カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lost~ Maroon 5

 

 

 


 

Had no connection, no faith or direction, no

誰とも関わりがなくて、信じるものも行き先もないんだ

 

Searching and searching for someone to save my soul

僕の魂を助けてくれる、誰かを探してたんだ

 

Ooh, I was swept up in a wave, swept up in a wave

僕が波に飲み込まれてた時

 

Ooh, then I heard you say my name

キミが僕の名前を呼んでるのが聞こえたんだ

 

 

 

Lost, I was lost, I was lost 'til you loved me

迷子さ、キミが愛してくれるまで

 

Now I'm found, now I'm found, now I'm found

今、見つけ出してもらえたんだ

 

Yeah, you took me to a place, it was safe, it was sound

そう、キミは安心して過ごせる場所に連れて行ってくれたんだ

 

Lost, I was lost, now I'm found

迷子で、でも今やっと見つけ出してくれたんだ

 

Lost, I was lost, I was lost 'til you loved me

迷子だったんだ、キミが僕を愛してくれるまで

 

Now I'm found, now I'm found, now I'm found

今、見つけ出してもらえたんだ

 

Yeah, you took me to a place, it was safe, it was sound

そう、キミは安心して過ごせる場所に連れて行ってくれたんだよ

 

Lost, I was lost, now I'm found

迷子だったけど今やっと、見つけてくれたんだ

 

 

 

I was so broken, my heart was an empty space

僕は壊れてしまって、心は空っぽだった

 

Life was a joke 'til the moment I saw your face

人生なんかどうでもいいって、あの瞬間のキミの顔を見るまでは

 

Saw your face, saw your face

キミの顔を見るまではね

 

Ooh, I was swept up in a wave, swept up in a wave

僕が波に飲み込まれてた時

 

Ooh, then I heard you say my name

キミが僕の名前を呼んでるのが聞こえたんだ

 

 

 

Lost, I was lost, I was lost 'til you loved me

迷子さ、キミが愛してくれるまで

 

Now I'm found, now I'm found, now I'm found

今、見つけ出してもらえたんだ

 

Yeah, you took me to a place, it was safe, it was sound

そう、キミは安心して過ごせる場所に連れて行ってくれたんだ

 

Lost, I was lost, now I'm found

迷子で、でも今やっと見つけ出してくれたんだ

 

Lost, I was lost, I was lost 'til you loved me

迷子だったんだ、キミが僕を愛してくれるまで

 

Now I'm found, now I'm found, now I'm found

今、見つけ出してもらえたんだ

 

Yeah, you took me to a place, it was safe, it was sound

そう、キミは安心して過ごせる場所に連れて行ってくれたんだよ

 

Lost, I was lost, now I'm found

迷子だったけど今やっと、見つけてくれたんだ

 

 

 

Ooh, I was swept up in a wave, swept up in a wave

僕が波に飲み込まれてた時

 

Ooh, I was fadin' when you came

消えかけてた僕のところにキミが来てくれたんだ

 

 

 

Lost, I was lost, I was lost 'til you loved me

迷子さ、キミが愛してくれるまで

 

Now I'm found, now I'm found, now I'm found

今、見つけ出してもらえたんだ

 

Yeah, you took me to a place, it was safe, it was sound

そう、キミは安心して過ごせる場所に連れて行ってくれたんだ

 

Lost, I was lost, now I'm found

迷子で、でも今やっと見つけ出してくれたんだ

 

Lost, I was lost, I was lost 'til you loved me

迷子だったんだ、キミが僕を愛してくれるまで

 

Now I'm found, now I'm found, now I'm found

今、見つけ出してもらえたんだ

 

Yeah, you took me to a place, it was safe, it was sound

そう、キミは安心して過ごせる場所に連れて行ってくれたんだよ

 

Lost, I was lost, now I'm found

迷子だったけど今やっと、見つけてくれたんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow