カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~That's Where You Take Me~ Britney Spears

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

Oh baby, oh baby

 

 

 

 

 

 

Oh baby, oh baby

 

ねえ、ベイビー

 

 

 

 

In love, in no belief

 

愛なんて、信じてなかったのよ

 

 

 

 

Never found inside of me

 

私の中には見つけられなかったの

 

 

 

 

Built these walls up so high

 

とても高い壁を築いてた

 

 

 

 

Needed my room to breathe

 

息をする自分の部屋が必要だったのよ

 

 

 

 

Oh baby, oh baby

 

ねえ、ベイビー

 

 

 

 

You tear them down

 

あなたは涙を壊したの

 

 

 

 

Can't believe you've changed my mind

 

信じられないの、あなたが私の心を変えたってこと

 

 

 

 

Oh baby, oh baby

 

ベイビー

 

 

 

 

I saw your smile

 

あなたが微笑むのを見たの

 

 

 

 

Stay with me a while

 

もっと一緒にいて

 

 

 

 

 

 

 

All things fall into place

 

すべてのものが上手くおさまってるわ

 

 

 

 

My heart, it feels so safe

 

私の心は、安全を感じてるの

 

 

 

 

You are my melody

 

あなたは私のメロディーで

 

 

 

 

That's where you take me

 

そこは、あなたが私を連れて行ってくれた場所よ

 

 

 

 

With you I get so high

 

あなたと一緒なら、私はとてもハイになれるの

 

 

 

 

Lost in the crystal sky

 

クリスタルの空で、何処にいるのか迷ってしまう

 

 

 

 

You are this melody

 

あなたは私のメロディーで

 

 

 

 

That's where you take me

 

そこは、あなたが私を連れて行ってくれた場所なの

 

 

 

 

 

 

 

 

I never fell before

 

今まで、こんなこと感じたことないの

 

 

 

 

How did you find my door

 

どうやって扉を見つけたの?

 

 

 

 

The key up to my soul

 

私の魂への鍵

 

 

 

 

To you forever more

 

あなたへ、永遠よりもっと長い

 

 

 

 

Oh baby, oh baby

 

ベイビー

 

 

 

 

You make me rise

 

あなたは私を起き上がらせてくれるの

 

 

 

 

And never did I once think twice

 

昔は全然覚えてなかったけど

 

 

 

 

Oh baby, oh baby

 

ねえ、ベイビー

 

 

 

 

You make me smile

 

あなたは私を笑顔してくれるわ

 

 

 

 

Stay with me a while

 

だから、もっと一緒に居て

 

 

 

 

 

 

 

All things fall into place

 

すべてのものが上手くおさまってるわ

 

 

 

 

My heart, it feels so safe

 

私の心は、安全を感じてるの

 

 

 

 

You are my melody

 

あなたは私のメロディーで

 

 

 

 

That's where you take me

 

そこは、あなたが私を連れて行ってくれた場所よ

 

 

 

 

With you I get so high

 

あなたと一緒なら、私はとてもハイになれるの

 

 

 

 

Lost in the crystal sky

 

クリスタルの空で、何処にいるのか迷ってしまう

 

 

 

 

You are this melody

 

あなたは私のメロディーで

 

 

 

 

That's where you take me

 

そこは、あなたが私を連れて行ってくれた場所なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Afraid to let it all inside

 

全てを受け入れるのが怖かったの

 

 

 

 

Now I wanna hear you'll

 

今、あなたに聞きたいの

 

 

 

 

Stay with me a while

 

「キミとずっと居るよ」って

 

 

 

 

Stay with me a while

 

あなたと一緒に居たいの

 

 

 

 

La-la-la-la-la-la

 

 

 

 

 

 

La-la-la-la-la-la

 

 

 

 

 

 

La-la-la-la-la-la

 

 

 

 

 

 

 

 

 

That's where you take me!

 

そこが、私を連れて行ってくれた場所なの

 

 

 

 

All things fall into place

 

すべてのものが上手くおさまってるわ

 

 

 

 

My heart, it feels so safe

 

私の心は、安全を感じてるの

 

 

 

 

You are my melody

 

あなたは私のメロディーで

 

 

 

 

That's where you take me

 

そこは、あなたが私を連れて行ってくれた場所よ

 

 

 

 

With you I get so high

 

あなたと一緒なら、私はとてもハイになれるの

 

 

 

 

Lost in the crystal sky

 

クリスタルの空で、何処にいるのか迷ってしまう

 

 

 

 

You are this melody

 

あなたは私のメロディーで

 

 

 

 

That's where you take me

 

そこは、あなたが私を連れて行ってくれた場所なの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow