カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Your Faith In Me~ Jessica Simpson

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

When I see you there I'm so aware

 

あなたとそこで会う時、私は気づいてるの

 

 

 

 

Of how lucky I am baby

 

私はラッキーなんだって

 

 

 

 

Cause I don't deserve I don't come close to understanding baby

 

だって、私は信頼に値しない人物だから、ちっとも理解できない

 

 

 

 

The logic of your kind of trust

 

あなたの信頼と論理は

 

 

 

 

It amazes me

 

私を驚かせるの

 

 

 

 

That someone like you would care enough to just believe

 

あなたみたいな人は、私のことをただ信じるために模索するの

 

 

 

 

 

 

 

Your faith in me

 

あなたの私への信頼

 

 

 

 

It pulls me through 

 

それは困難なことを切り開いてくれる

 

 

 

 

When there's nothing around to hold on to

 

まわりに掴まるものがない時

 

 

 

 

When I fall, when I'm weak

 

私が倒れる時、弱ってる時

 

 

 

 

All the strength that I need is your faith baby

 

私が必要としてる強さはあなたの信頼だけなの

 

 

 

 

Your faith in me

 

あなたの私への信頼

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Even when I fall I get along

 

倒れたときでも、私は上手くやっていける

 

 

 

 

Cause our love is real baby

 

だって、私達の愛は本物だから

 

 

 

 

It's like salvation to my soul

 

それは、私の魂の救いみたいに

 

 

 

 

Cause that's how it feels baby

 

だって、そんな風に感じるから

 

 

 

 

It's a scared thing that I keep close to carry on

 

愛は私が持ち続ける神聖なもので

 

 

 

 

And I know that I will be alright

 

私は知ってるの、私は大丈夫だってね

 

 

 

 

And you'll heal it all

 

あなたはすべてを癒してくれる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Your faith in me

 

あなたの私への信頼

 

 

 

 

It pulls me through 

 

それは困難なことを切り開いてくれる

 

 

 

 

When there's nothing around to hold on to

 

まわりに掴まるものがない時

 

 

 

 

When I fall, when I'm weak

 

私が倒れる時、弱ってる時

 

 

 

 

All the strength that I need is your faith baby

 

私が必要としてる強さはあなたの信頼だけなの

 

 

 

 

Your faith in me

 

あなたの私への信頼

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You make me feel I could walk on water

 

あなたは「水の上を歩ける」って感じさせてくれる

 

 

 

 

And nothing comes against me

 

私を攻撃して来るものは何もないって

 

 

 

 

Safe within your arms

 

あなたの胸の中は安全なの

 

 

 

 

 

 

 

Your faith in me

 

あなたの私への信頼

 

 

 

 

It pulls me through 

 

それは困難なことを切り開いてくれる

 

 

 

 

When there's nothing around to hold on to

 

まわりに掴まるものがない時

 

 

 

 

When I fall, when I'm weak

 

私が倒れる時、弱ってる時

 

 

 

 

All the strength that I need is your faith baby

 

私が必要としてる強さはあなたの信頼だけなの

 

 

 

 

Your faith in me

 

あなたの私への信頼

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When I fall, baby, when I'm weak baby

 

私が倒れる時、弱ってる時

 

 

 

 

All I need, baby, is your faith in me

 

私が必要なものは私への信頼だけよ

 

 

 

 

When I fall, baby, when I'm weak baby

 

私が倒れた時、弱ってる時

 

 

 

 

All I need, baby, is your faith in me

 

私が必要なのは、私への信頼だけよ

 

 

 

 

When I fall, baby, when I'm weak baby

 

私が倒れる時、弱ってる時

 

 

 

 

All I need, baby, is your faith in me

 

私が必要なものは私への信頼だけよ

 

 

 

 

When I fall, baby, when I'm weak baby

 

私が倒れた時、弱ってる時

 

 

 

 

All I need, baby, is your faith in me

 

私が必要なのは、私への信頼だけよ

 

 

 

 

 

 

 

Your faith in me

 

あなたの私への信頼

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow