カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~My Kind Of Present~ Meghan Trainor

 

 

 

You, you're mu kind of present

あなたよ、私が欲しいプレゼントは

 

You're my kind of present

あなたは私が欲しいプレゼントなの

 

My angle from Heaven

天国から来た私の天使で

 

So go and tell Santa, don't bring me nothin'

だからサンタさんに言って、絶対にプレゼントが欲しいって

 

 

 

You and me for the holiday, sittin' by the fire, carolin'

休日には2人で暖炉のそばでキャロルを歌うの

 

Don't buy me anything

何も買わないで

 

Just put your hands all over me

ただ、その手で私を包んで

 

'Cause you, I want you, yeah you, all of you

だって私はあなたが欲しいから

 

I know what you should do on this 

クリスマスが来たら

 

Christmas come through

何をするかわかってるわよね

 

So, baby

だからベイビー

 

You don't say maybe

「多分」なんて言わないで

 

'Cause I don't care about your money, I've been kind of lonely

だってお金のことなんてどうでもいいの、独りぼっちだから

 

I know that you want me, and baby, I want you

あなたも私が欲しいんでしょ、私もよ

 

 

 

You, you're mu kind of present

あなたよ、私が欲しいプレゼントは

 

You're my kind of present

あなたは私が欲しいプレゼントなの

 

My angle from Heaven

天国から来た私の天使で

 

So go and tell Santa, don't bring me nothin'

だからサンタさんに言って、絶対にプレゼントが欲しいって

 

 

 

My family adores you, they cooked extra for you

私の家族もあなたが好きで、あなたの分のご飯も作ってる

 

This party can't star without you

あなたなしじゃこのパーティーは始まらないの

 

'Cause you bring them good vibes, stay with me all night

だってあなたが楽しませてくれるから、だから一晩中そばにいて

 

I know what you should do for this 

クリスマスが来たら

 

Christmas come through

何をするのかわかってるわよね?

 

So, baby

だからベイビー

 

You don't say maybe

「多分」なんて言わないで

 

'Cause I don't care about your money, I've been kind of lonely

だってお金のことなんてどうでもいいの、独りぼっちだから

 

I know that you want me, and baby, I want you

あなたも私が欲しいんでしょ、私もよ

 

 

 

You, you're mu kind of present

あなたよ、私が欲しいプレゼントは

 

You're my kind of present

あなたは私が欲しいプレゼントなの

 

My angle from Heaven

天国から来た私の天使で

 

So go and tell Santa, don't bring me nothin'

だからサンタさんに言って、絶対にプレゼントが欲しいって

 

 

 

Oh, baby

だからベイビー

 

You don't say maybe

「多分」なんて言わないで

 

'Cause I don't care about your money, I've been kind of lonely

だってお金のことなんてどうでもいいの、独りぼっちだから

 

And I know that you want me, and baby, I got you

あなたも私が欲しいんでしょ?私もよ

 

 

 

You, you're mu kind of present

あなたよ、私が欲しいプレゼントは

 

You're my kind of present

あなたは私が欲しいプレゼントなの

 

My angle from Heaven

天国から来た私の天使で

 

So go and tell Santa, don't bring me nothin'

だからサンタさんに言って、絶対にプレゼントが欲しいって

 

 

 

Baby, I got you, ooh-ooh

ベイビー、あなたをもらったの

 

And you're my, my angel from heaven

あなたは天国から来た私の天使

 

So go and tell Santa, don't bring me nothin'

だからサンタさんに言って、絶対にプレゼントが欲しいって

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow