カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Animals~ Maroon5

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Baby, I'm preying on you tonight

 

ベイビー、今夜キミを捕まえに行く

 

 

Hunt you down eat you alive

 

生け捕りにして、食べてしまうんだ

 

 

Just like animals, animals, like animals-mals

 

ただ、野生の獣のように

 

 

Maybe you think that you can hide

 

多分、逃げ切れるって思ってるかもしれないけど

 

 

I can smell your scent from miles

 

僕には離れててもキミの匂いで分かるんだ

 

 

Just like animals, animals, like animals-mals

 

ただの獣のように、野生の獣のようにね

 

 

Baby, I'm

 

ベイビー、僕は

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So what you trying to do to me

 

それでキミは僕にどうしろって言うの?

 

 

It's like we can't stop we're enemies

 

どうしようもないみたいに、僕達は敵同士だから

 

 

But we get alone when I'm inside you

 

でも、僕がキミの中に入ってる時は、仲良くやれるみたいだね

 

 

You're like a drug that's killing me

 

キミは強力な薬のように僕を苦しめるんだ

 

 

I cut you out entirely

 

だから僕はサヨナラすることにするよ

 

 

But I get so high when I'm inside me

 

でも、僕がキミの中にいるときは、とても気分が良いんだよね

 

 

Yeah, you can start over, you can run free

 

そうさ、もう一度やり直せる、好きな所へ行きなよ

 

 

You can find other fish in the sea

 

キミが海に潜れば、同じような仲間も見つかるさ

 

 

You can pretend it's meant to be

 

そこが自分の居場所のように過ごせるさ

 

 

But you can't stay away from me

 

でも、僕からは逃れられない

 

 

I can still hear you making that sound

 

僕にはキミの立てる音が聞こえるからね

 

 

Taking me down, rolling on the ground

 

僕を引き寄せて、海底の上で暴れるように

 

 

You can pretend that it was me

 

キミは僕を愛すことだって出来るけど

 

 

But no

 

でもそれじゃダメなんだ

 

 

 

 

 

 

 

Baby, I'm preying on you tonight

 

ベイビー、今夜キミを捕まえに行く

 

 

Hunt you down eat you alive

 

生け捕りにして、食べてしまうんだ

 

 

Just like animals, animals, like animals-mals

 

ただ、野生の獣のように

 

 

Maybe you think that you can hide

 

多分、逃げ切れるって思ってるかもしれないけど

 

 

I can smell your scent from miles

 

僕には離れててもキミの匂いで分かるんだ

 

 

Just like animals, animals, like animals-mals

 

ただの獣のように、野生の獣のようにね

 

 

Baby, I'm

 

ベイビー、僕は

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So if I run it's not enough

 

だから、忘れようとしてもダメなんだ

 

 

You're still in my head forever stuck

 

キミの姿が未だに頭にこびり付いて離れないよ

 

 

So you can do what you wanna do

 

だから、キミはしたいようにすればいい

 

 

I love your lies, I'll eat 'em up

 

キミのつく嘘が好きだから、全部飲み込んであげるよ

 

 

But don't deny the animal

 

でも、僕を拒まないで

 

 

That comes alive when I'm inside me

 

キミの中にいるときに獣のようになっても

 

 

Yeah, you can start over, you can run free

 

そうさ、もう一度やり直せる、好きな所へ行きなよ

 

 

You can find other fish in the sea

 

キミが海に潜れば、同じような仲間も見つかるさ

 

 

You can pretend it's meant to be

 

そこが自分の居場所のように過ごせるさ

 

 

But you can't stay away from me

 

でも、僕からは逃れられない

 

 

I can still hear you making that sound

 

僕にはキミの立てる音が聞こえるからね

 

 

Taking me down, rolling on the ground

 

僕を引き寄せて、海底の上で暴れるように

 

 

You can pretend that it was me

 

キミは僕を愛すことだって出来るけど

 

 

But no

 

でもそれじゃダメなんだ

 

 

 

 

 

 

 

Baby, I'm preying on you tonight

 

ベイビー、今夜キミを捕まえに行く

 

 

Hunt you down eat you alive

 

生け捕りにして、食べてしまうんだ

 

 

Just like animals, animals, like animals-mals

 

ただ、野生の獣のように

 

 

Maybe you think that you can hide

 

多分、逃げ切れるって思ってるかもしれないけど

 

 

I can smell your scent from miles

 

僕には離れててもキミの匂いで分かるんだ

 

 

Just like animals, animals, like animals-mals

 

ただの獣のように、野生の獣のようにね

 

 

Baby, I'm

 

ベイビー、僕は

 

 

 

 

 

  

Don't tell no lie-lie-lie-lie

 

嘘をつかないで

 

 

You can't deny-ny-ny-ny

 

キミも拒むことは出来ないだろ

 

 

The beast inside-side-side-side

 

自分の中にいる獣を

 

 

Yeah, yeah, yeah

 

ねえ

 

 

No, girl, don't lie-lie-lie-lie

 

嘘をつかないでくれ

 

 

You can't deny-ny-ny-ny

 

キミも拒むことは出来ないだろ

 

 

The beast inside-side-side-side

 

自分の中にいる獣も

 

 

Yeah, yeah, yeah

 

ねえ

 

 

Yo...

 

 

 

 

Whoa...

 

 

 

 

Whoa...

 

 

 

 

Just like animals, animals, like animals-mals

 

ただ、野生の獣のように

 

 

Just like animals (yeah) animals (yeah) like animals-mals (yeah)

 

まるで、野生の獣のようになるんだ

 

 

Ow

 

 

 

 

 

 

 

Baby, I'm preying on you tonight

 

ベイビー、今夜キミを捕まえに行く

 

 

Hunt you down eat you alive

 

生け捕りにして、食べてしまうんだ

 

 

Just like animals, animals, like animals-mals

 

ただ、野生の獣のように

 

 

Maybe you think that you can hide

 

多分、逃げ切れるって思ってるかもしれないけど

 

 

I can smell your scent from miles

 

僕には離れててもキミの匂いで分かるんだ

 

 

Just like animals, animals, like animals-mals

 

ただの獣のように、野生の獣のようにね

 

 

Baby, I'm

 

ベイビー、僕は

 

 

 

 

 

 

 

Don't tell no lie-lie-lie-lie

 

嘘をつかないで

 

 

You can't deny-ny-ny-ny

 

キミも拒むことは出来ないだろ

 

 

The beast inside-side-side-side

 

自分の中にいる獣を

 

 

Yeah, yeah, yeah

 

ねえ

 

 

No, girl, don't lie-lie-lie-lie

 

嘘をつかないでくれ

 

 

You can't deny-ny-ny-ny

 

キミも拒むことは出来ないだろ

 

 

The beast inside-side-side-side

 

自分の中にいる獣も

 

 

Yeah, yeah, yeah

 

ねえ、そうなんだろ


 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow