カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Darkside~ Alan Walker

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

We're not in love

 

 私達の間に愛なんてないの

 

 

We share no stories

 

2人で共有ストーリーだってないの

 

 

Just something in your eyes

 

ただ、あなたの目に私が写ってるだけ

 

 

Don't be afraid

 

怖がらないで

 

 

The shadows know me

 

影は私のことを知ってるから

 

 

Let's leave the world behind

 

世界を置いて行きましょう

 

 

 

 

 

 

 

Take me through the night

 

夜へと私を連れて行ってよ

 

 

Fall into the dark side

 

暗い闇の中に落ちて行きたいの

 

 

We don't need the light

 

私達に光なんて必要ないの

 

 

We'll live on the dark side

 

私達はダークサイドで生きていく

 

 

I see it, let's feel it

 

わかるの、さあ感じて

 

 

While we're still young and fearless

 

私達は若く恐れを知らないわ

 

 

Let go of the light

 

光のことは忘れてしまいましょう

 

 

Fall into the dark side

 

ダークサイドに落ちていくの

 

 

Fall into the dark side

 

暗い闇の中に落ちていく

 

 

Give into the dark side

 

ダークサイドに全てを委ねて

 

 

Let go of the light

 

光のことはもう忘れて

 

 

Fall into the dark side

 

ダークサイドに落ちていくの

 

 

 

 

Beneath the sky

 

空の下で

 

 

As black as diamonds

 

空はダイヤモンドのように黒い

 

 

We're running out of time (time, time)

 

私達にはあまり時間が残されていないの

 

 

Don't wait for truth

 

真実を待ってちゃダメ

 

 

To come and blind us

 

真実は私達の目をくらませるの

 

 

Let's just believe their lies

 

ただ、嘘だけを信じたらいいわ

 

 

Believe it I see it

 

信じて、私にはわかるわ

 

 

I know that you can feel it

 

あなたもわかってるはず

 

 

No secrets worth keeping

 

守る価値のある秘密なんてない

 

 

So fool me like I'm dreaming

 

だから、夢を見させるように私を騙して

 

 

 

 

 

 

 

Take me through the night

 

夜へと私を連れて行ってよ

 

 

Fall into the dark side

 

暗い闇の中に落ちて行きたいの

 

 

We don't need the light

 

私達に光なんて必要ないの

 

 

We'll live on the dark side

 

私達はダークサイドで生きていく

 

 

I see it, let's feel it

 

わかるの、さあ感じて

 

 

While we're still young and fearless

 

私達は若く恐れを知らないわ

 

 

Let go of the light

 

光のことは忘れてしまいましょう

 

 

Fall into the dark side

 

ダークサイドに落ちていくの

 

 

Fall into the dark side

 

暗い闇の中に落ちていく

 

 

Give into the dark side

 

ダークサイドに全てを委ねて

 

 

Let go of the light

 

光のことはもう忘れて

 

 

Fall into the dark side

 

ダークサイドに落ちていくの

 

 

Take me through the night

 

夜へと私を連れて行ってよ

 

 

Fall into the dark side

 

暗い闇の中に落ちて行きたいの

 

 

We don't need the light

 

私達に光なんて必要ないの

 

 

We'll live on the dark side

 

私達はダークサイドで生きていく

 

 

I see it, let's feel it

 

わかるの、さあ感じて

 

 

While we're still young and fearless

 

私達は若く恐れを知らないわ

 

 

Let go of the light

 

光のことは忘れてしまいましょう

 

 

Fall into the dark side

 

ダークサイドに落ちていくの

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow