カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Layla~ Eric Clapton

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

What'll you do when you get lonely?

 

寂しい時、キミは何をするの?

 

 

And nobody's waiting by your side?

 

そして、誰もキミの側で待ってない時に

 

 

You've been running and hiding much too long

 

とても長い間逃げ隠れして来たんだね

 

 

You know it's just your foolish pride

 

それがつまらないプライドだってキミはわかってるのに

 

 

 

Layla

 

レイラ

 

 

You've got me on my knees, Layla

 

ずっと僕を膝まづかせて欲しいんだ

 

 

I'm begging, darling please, Layla

 

お願いだ、頼むよ

 

 

Darling won't you ease my worried mind

 

僕の不安な心をかき消してもらえないかな

 

 

I tried to give you consolation

 

安らぎをプレゼントしようとしてたんだ

 

 

When your old man had let you down

 

いつかキミが昔の男にガッカリさせられた時のように

 

 

Like a fool, I fell in love with you

 

バカみたいに、僕はキミに恋をしたんだ

 

 

You've turned my whole world upside down

 

キミは僕の世界をグチャグチャにするんだ

 

 

Layla

 

レイラ

 

 

You've got me on my knees, Layla

 

ずっと僕を膝まづかせて欲しいんだ

 

 

I'm begging, darling please, Layla

 

お願いだ、頼むよ

 

 

Darling won't you ease my worried mind

 

僕の不安な心をかき消して欲しいんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Let's make the best of the situation

 

最高のシュチュエーションを作ろう

 

 

Before I finally go insane

 

キミの気がおかしくなってしまう前に

 

 

Please don't say, we'll never find a way

 

お願いなんて言わないで、絶対に僕達の未来は無いなんて

 

 

And tell me all my lover's in vain

 

僕の愛が全て無駄、だなんて

 

 

 

 

 

 

 

Layla

 

レイラ

 

 

You've got me on my knees, Layla

 

ずっと僕を膝まづかせて欲しいんだ

 

 

I'm begging, darling please, Layla

 

お願いだ、頼むよ

 

 

Darling won't you ease my worried mind

 

僕の不安な心をかき消してもらえないかな

 

 

Layla

 

レイラ

 

 

You've got me on my knees, Layla

 

ずっと僕を膝まづかせて欲しいんだ

 

 

I'm begging, darling please, Layla

 

お願いだ、頼むよ

 

 

Darling won't you ease my worried mind

 

僕の不安な心をかき消してもらえないかな

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Layla

 

レイラ

 

 

You've got me on my knees, Layla

 

ずっと僕を膝まづかせて欲しいんだ

 

 

I'm begging, darling please, Layla

 

お願いだ、頼むよ

 

 

Darling won't you ease my worried mind

 

僕の不安な心をかき消してもらえないかな

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow