カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~True Colors~ Zedd feat Ke$ha

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Stars fall at my feet, keep me grounded as I reach

 

足元に星達が落ちて、地面に叩きつけられる

 

 

Higher than I see, is there something there for me?

 

高いところに私の望むものはあるのかな?

 

 

Pulling back the reins, letting go again

 

手綱を引かれて、手放すの

 

 

 

 

 

 

 

I'm not afraid, I'm not

 

怖くない、怖くないわ

 

 

All my life, one page at a time

 

私の全ての人生は、1ページづつめくられてくの

 

 

I'll show you my, my true colors

 

本当の自分を見せてあげる

 

 

No I won't apologize for the fire my eyes

 

情熱には自信があるの

 

 

Let me show you my, my true colors, it ain't no rainbow

 

本当の私を見せてあげるわ、とっても華やかなのよ

 

  

A promise with the light, is broken by design

 

光と共にある誓いは、予定通り壊されるの

 

 

What we thought we knew, had been swallowed by the truth

 

私達が知ってるものは真実に飲み込まれて

 

 

It's a time to light the flame, right before it rains

 

ハッキリさせる時が来たの、雨が降る前に

 

 

 

 

 

 

 

I'm not afraid, I'm not

 

怖くない、怖くないわ

 

 

All my life, one page at a time

 

私の全ての人生は、1ページづつめくられてくの

 

 

I'll show you my, my true colors

 

本当の自分を見せてあげる

 

 

No I won't apologize for the fire my eyes

 

情熱には自信があるの

 

 

Let me show you my, my true colors, it ain't no rainbow

 

本当の私を見せてあげるわ、とっても華やかなのよ

 

 

 

 

 

 

 

We've escaped our capture

 

逃げ出した所なのよ

 

 

Yet we have our masters

 

でも、私達はまだ支配されてる

 

 

And somehow it's like I've waited

 

そして、どうにか待ってたみたいに

 

 

All my life, one page at a time

 

全て私の人生、1ページづつめくられて

 

 

I'll show you my, my true colors

 

本当の自分を見せてあげる

 

 

No I won't apologize for the fire my eyes

 

情熱には自信があるの

 

 

Let me show you my, my true colors, it ain't no rainbow

 

本当の私を見せてあげるわ、とっても華やかなのよ

 

[商品価格に関しましては、リンクが作成された時点と現時点で情報が変更されている場合がございます。]

ZEDD / True Colors: Perfect Edition 【CD】
価格:2434円(税込、送料別) (2018/10/1時点)

楽天で購入

 

 

 

Thank you for watching♪

 

 

See You Tomorrow