カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Deliver~ Fifth Harmony

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

He know I keep it ready on the regular

 

彼は知ってるのよ、私が常に準備万端だって

 

 

So I don't have to get ready, ain't no setting up

 

だから私は準備しないの、セッティングも必要ないわ

 

 

When I give it, make sure I give more than enough, yeah

 

与える時は十分ってくらい与えてやるの

 

 

He knows, he knows this

 

彼は知ってるから

 

 

He know, he knows this

 

彼は知ってるからね

 

 

No needs for replacements or a warrantee

 

変わりのものも保証も必要ないの

 

 

And he'll never need another, that's a guarantee

 

そして彼も他のものは必要ないの、保証してあげる

 

 

I can overnight this body if it's what you need, yeah

 

あなたが望むのならこの身体で一晩中いてあげるわ

 

 

He know, he knows this

 

彼は知ってるの

 

 

He know, he knows this

 

彼は知ってるのよ

 

 

 

 

 

 

 

Never hit or miss, he know I always come through

 

ヒットもないしミスもない、彼は私が常に入ってくるってわかってるの

 

 

Show up looking like my photo, keep it foolproof

 

私の写真見たいに現れて、完璧にしておくの

 

 

When you call me, know you know just what 

 

あなたが私を呼ぶ時、私が何をするのかあなたはわかってるのね

 

 

I'm gon' do, gon' do

 

私がするときに

 

 

Yeah, my baby knows that I deliver

 

そうよ、私が約束を守るってわかってるの

 

 

(That's exactly what I'm gon' do, do)

 

(私は間違いなくそうするの)

 

 

Yeah my baby knows that I deliver

 

私は約束を守るってわかってるの

 

 

(Know what's coming when I come through)

 

(私が入っていくと何かが始まるって知ってるのね)

 

 

I know you got the massage, I deliver

 

私が届けたメッセージ受け取ったんでしょ?

 

 

(So that's exactly what I''m gonna do)

 

(だから私はそうするのよ)

 

 

Yeah, my baby knows that I deliver

 

そうよ、私が約束を守るって知ってるの

 

 

(Know what's coming when I come through)

 

(私が入ってくと何かが始まるって知ってるの)

 

 

 

I ain't even gonna try, it's in my DNA

 

頑張ったりなんてしないのDNAに刻み込まれてるから

 

 

Always get the job done what too easily

 

仕事は常に簡単すぎるくらい簡単に終わらせるの

 

 

I assure you, I back up what's on my resume

 

間違いないわ、私の履歴書に書かれてることは保証する

 

 

Yeah, I know you know this, I know you notice

 

あなたはこのことを知ってるのよね?気づいてるんでしょ?

 

 

I'm never letting down, I'm all that you heard about

 

絶対にガッカリさせないわ、私はあなたが聞いた通りで

 

 

Why, that's why you come around

 

なんで?あなたは時々やってくるの?

 

 

And I know you know this,  know you notice

 

あなたはこのこと知ってるんでしょ?気づいてるのよね?

 

 

 

 

 

 

 

Never hit or miss, he know I always come through

 

ヒットもないしミスもない、彼は私が常に入ってくるってわかってるの

 

 

Show up looking like my photo, keep it foolproof

 

私の写真見たいに現れて、完璧にしておくの

 

 

When you call me, know you know just what 

 

あなたが私を呼ぶ時、私が何をするのかあなたはわかってるのね

 

 

I'm gon' do, gon' do

 

私がするときに

 

 

Yeah, my baby knows that I deliver

 

そうよ、私が約束を守るってわかってるの

 

 

(That's exactly what I'm gon' do, do)

 

(私は間違いなくそうするの)

 

 

Yeah my baby knows that I deliver

 

私は約束を守るってわかってるの

 

 

(Know what's coming when I come through)

 

(私が入っていくと何かが始まるって知ってるのね)

 

 

I know you got the massage, I deliver

 

私が届けたメッセージ受け取ったんでしょ?

 

 

(So that's exactly what I''m gonna do)

 

(だから私はそうするのよ)

 

 

Yeah, my baby knows that I deliver

 

そうよ、私が約束を守るって知ってるの

 

 

(Know what's coming when I come through)

 

(私が入ってくと何かが始まるって知ってるの)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

On your doorstep like UPS, won't send it back

 

UPSみたいに玄関先の階段で送り返したりしないから

 

 

You're hard to please, just like me, and 

 

あなたを満足させるのは難しいけど私も同じよ

 

 

I'll give you that

 

だからあげる

 

 

I'll give you something that you wanna unpack

 

あなたが開けたくなるものをあげるから

 

 

You can say I'm reliable like that

 

だから私は信頼できるって言えるんでしょ?

 

 

 

 

 

 

 

Never hit or miss, he know I always come through

 

ヒットもないしミスもない、彼は私が常に入ってくるってわかってるの

 

 

Show up looking like my photo, keep it foolproof

 

私の写真見たいに現れて、完璧にしておくの

 

 

When you call me, know you know just what 

 

あなたが私を呼ぶ時、私が何をするのかあなたはわかってるのね

 

 

I'm gon' do, gon' do

 

私がするときに

 

 

Yeah, my baby knows that I deliver

 

そうよ、私が約束を守るってわかってるの

 

 

(That's exactly what I'm gon' do, do)

 

(私は間違いなくそうするの)

 

 

Yeah my baby knows that I deliver

 

私は約束を守るってわかってるの

 

 

(Know what's coming when I come through)

 

(私が入っていくと何かが始まるって知ってるのね)

 

 

I know you got the massage, I deliver

 

私が届けたメッセージ受け取ったんでしょ?

 

 

(So that's exactly what I''m gonna do)

 

(だから私はそうするのよ)

 

 

Yeah, my baby knows that I deliver

 

そうよ、私が約束を守るって知ってるの

 

 

(Know what's coming when I come through)

 

(私が入ってくと何かが始まるって知ってるのね)

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow