カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Wonderful Tonight~ Eric Clapton

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

 

"It's late in the evening, she's wonderful what clothes to wear

 

夜も更けてきた、あの子は何を着て行こうか悩んでるんだ

 

 

She puts on her make-up and brushes her long blonde hair

 

彼女は化粧をして長いブロンドの髪をといてる

 

 

And than she asks me, "Do I look all right?"

 

そして僕に聞くんだ、”私どう?”

 

 

And I say, "yes, you look wonderful tonight"

 

だから僕は言うんだ、”うん、今夜のキミは最高だよ”って

 

 

We go to a party and everyone turns to see

 

僕達がパーティーに行くとみんな振り返って見てくるんだ

 

 

This beautiful lady that's walking around with me

 

僕の側を歩くこの美しい女性を

 

 

And then she asks me, "Do you feel all right?"

 

彼女は僕に聞くんだ、”気分はどう?”って

 

 

And I say, "yes, I feel wonderful tonight"

 

僕は言うんだ、”今夜のキミは最高だ”ってね

 

 

 

I feel wonderful because I see

 

今夜は最高の気分だって

 

 

The love light in your eyes

 

だって、キミの目に映る愛の光を見てるからね

 

 

And the wonder of it all

 

すごく驚いてしまうのは

 

 

Is that you just don't realize how much I love you

 

どれくらいキミを愛してるのかキミが分かってないことなんだ

 

 

It's time to go home now and I've got an aching head

 

そろそろ家に帰る時間だ、頭痛もしてきた

 

 

So I give her the car keys and she helps me to bed

 

だから、彼女に車の鍵を渡すとベッドに行くのを助けてくれるだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And then I tell her, as I turn out the light

 

そして彼女に言うんだ、電気を消しながらね

 

 

I say, "My darling, you were wonderful tonight

 

”ねえ、今夜のキミは最高だった

 

 

Oh, my darling, you were wonderful tonight

 

ねえ、最高だったよ”って

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow