カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Feelings~ Lauv

 

 

 

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

Is my love too much?

 

僕の愛は重いのかな?

 

 

Is it just enough for you, for you?

 

キミには十分かな?

 

 

'Cause it's getting late, would you like to stay

 

だって、遅くなって来たらここに残る?

 

 

'Cause I'm bad at reading signs

 

だって、僕はサインを読むのが苦手だから

 

 

But I, I wanna do whatever you wanna do

 

でも僕は、キミのしたいことをしたいんだ

 

 

If you wanted to, girl, we could cross that line

 

もしも、キミがしたかったのなら僕達は一線を超えられた

 

 

Know we've been friends

 

僕達は友達だった

 

 

And love only knows broken ends

 

愛は辛い終わりしか知らない

 

 

That's what you said but girl ket me change your mind

 

キミはそう言ったんだ、でもキミの考えを変えたいよ

 

 

 

 

 

 

 

Mmm, mmm, mmm

 

 

 

 

'Cause feelings are hard to find

 

だって、感情を見つけるのは難しいから

 

 

Mmm, mmm, mmm

 

 

 

 

'Cause feelings are hard

 

だって、感情を見つけるのは難しいから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bur I feel 'em in my chest

 

でも、胸の中で感じるんだ

 

 

A tiny war within

 

小さな争いをね

 

 

But when I pull you closer

 

でも、キミを近くに引き寄せると

 

 

Girl, I can't explain

 

説明できないよ

 

 

But I, I wanna do whatever you wanna do

 

でも僕は、キミのしたいことをしたいんだ

 

 

If you wanted to, girl, we could cross that line

 

もしも、キミがしたかったのなら僕達は一線を超えられた

 

 

Know we've been friends

 

僕達は友達だった

 

 

And love only knows broken ends, yeah

 

愛は辛い終わりしか知らない

 

 

That's what you said but girl ket me change your mind

 

キミはそう言ったんだ、でもキミの考えを変えたいよ

 

 

 

 

 

 

 

Mmm, mmm, mmm

 

 

 

 

'Cause feelings are hard to find

 

だって、感情を見つけるのは難しいから

 

 

Mmm, mmm, mmm

 

 

 

 

Feelings are har, yeah

 

感情を見つけるのは難しいからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And I know, and I know that it hurts sometimes

 

時に辛いのはわかってるよ

 

 

That it hurts sometimes when I'm with you

 

キミと一緒にいる時には辛いんだ

 

 

And I know, and I know that it hurts sometimes

 

時に辛いのはわかってるよ

 

 

That it hurts sometimes when I miss you

 

キミを思う時に辛いって

 

 

And I know, and I know that it's on your mind

 

わかってるよ、それがキミの考えなんだ

 

 

That it's on your mind when I kiss you

 

僕がキミにキスした時の

 

 

But I wanna do whatever you wanna do

 

でも、キミのしたいことをしたいよ

 

 

I wanna do whatever you wanna do

 

でも僕は、キミのしたいことをしたいんだ

 

 

If you wanted to, girl, we could cross that line

 

もしも、キミがしたかったのなら僕達は一線を超えられた

 

 

Know we've been friends

 

僕達は友達だった

 

 

And love only knows broken ends, yeah

 

愛は辛い終わりしか知らない

 

 

That's what you said but girl ket me change your mind

 

キミはそう言ったんだ、でもキミの考えを変えたいよ

 

 

 

 

 

 

 

Mmm, mmm, mmm

 

 

 

 

'Cause feelings are hard to find

 

だって、感情を見つけるのは難しいから

 

 

Mmm, mmm, mmm

 

 

 

 

Feelings are har, yeah

 

感情を見つけるのは難しいからね

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow