カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I'm Down~ Meghan Trainor

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

You're my strongest weakness

 

あなたは私の一番強い弱さ

 

 

In withdrawals, I need it

 

引き下がる時も必要なの

 

 

You're my secret fix, you're my secret fix

 

あなたは私の秘密の解決策なで

 

 

Need you more than breathing 

 

呼吸するよりもあなたが大事だから

 

 

I was broke, you healed me

 

私が大変だった時もあなたはあなたは助けてくれた

 

 

Ain't no drug like this, no, no drug like this

 

こんな薬は他にないの、こんな薬は他にないわ

 

 

Don't you think it's time we cross that lover's line?

 

そろそろ例の恋人の線を越える時だって思わない?

 

 

Baby, say you'll be mine

 

ねえ、私の恋人になるって言って?

 

 

 

 

 

 

 

If you're up for it, I'm all yours now

 

あなたがそのつもりなら、私はあなたのもの

 

 

If you're up for it, I'm down

 

あなたがそのつもりなら、私は賛成よ

 

 

If you're up for it, I'm all yours now

 

あなたがそのつもりなら、私はあなたのもの

 

 

(I'm all yours, I'm all yours)

 

(全部、あなたのものなの)

 

 

If you're up for it, I'm down

 

もしも、あなたがそのつもりなら私は賛成

 

 

(I'm down) for you

 

私は賛成よ

 

 

(Are you up for it?)

 

(そうしたいって思ってる?)

 

 

The only one I want is you

 

私が欲しいのはあなただけなの

 

 

(Are you up for it?)

 

(そうしたいって思ってる?)

 

 

The only one I want is you

 

私が欲しいのはあなただけで

 

 

(Are you up for it?)

 

(そうしたいって思ってる)

 

 

The only one I want is you

 

欲しいのはあなただけよ

 

 

(Are you up for it?)

 

(そうしたいって思ってる)

 

 

I said the only one I want is you

 

私が欲しいのはあなただけって言ったのよ

 

 

 

 

Every time I see ya, instant amnesia

 

あなたを見かける度に、すぐ忘れてしまうの

 

 

Can't remember life before you (no)

 

あなたに会う前の人生は思い出せないわ

 

 

Or anyone before you (hey)

 

あなたはより前の人も

 

 

My midnight daydreams ain't PG-13

 

私は真夜中の空想は子供が見ても大丈夫よ

 

 

'Cause I got my hands on you

 

だって、あなたに手を添えてるの

 

 

I want my hands on you

 

あなたに手を添えたいの

 

 

Don't you think it's time we cross that lover's line?

 

そろそろ恋人の線を越える時だって思わない?

 

 

Baby, say you'll be mine

 

ねえ、私の恋人になるって言って

 

 

 

 

 

 

 

If you're up for it, I'm all yours now

 

あなたがそのつもりなら、私はあなたのもの

 

 

If you're up for it, I'm down

 

あなたがそのつもりなら、私は賛成よ

 

 

If you're up for it, I'm all yours now

 

あなたがそのつもりなら、私はあなたのもの

 

 

(I'm all yours, I'm all yours)

 

(全部、あなたのものなの)

 

 

If you're up for it, I'm down

 

もしも、あなたがそのつもりなら私は賛成

 

 

(I'm down) for you

 

私は賛成よ

 

 

(Are you up for it?)

 

(そうしたいって思ってる?)

 

 

The only one I want is you

 

私が欲しいのはあなただけなの

 

 

(Are you up for it?)

 

(そうしたいって思ってる?)

 

 

The only one I want is you

 

私が欲しいのはあなただけで

 

 

(Are you up for it?)

 

(そうしたいって思ってる)

 

 

The only one I want is you

 

欲しいのはあなただけよ

 

 

(Are you up for it?)

 

(そうしたいって思ってる)

 

 

I said the only one I want is you

 

私が欲しいのはあなただけって言ったのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I wanna be the one you want

 

あなたに欲しいと思われたいの

 

 

I wanna be the one you want

 

あなたに欲しい、ってね

 

 

(Oh yeah, babe)

 

 

 

 

I wanna be the one you want

 

あなたに欲しいと思われたいの

 

 

I wanna be the one you want (say)

 

あなたに欲しい、ってね

 

 

I wanna be the one you want

 

あなたに欲しいと思われたいの

 

 

I wanna be the one you want

 

あなたに欲しい、ってね

 

 

I wanna be the one you want

 

あなたに欲しいと思われたいの

 

 

I wanna be the one you want

 

あなたに欲しい、ってね

 

 

 

 

 

 

 

If you're up for it, I'm all yours now

 

あなたがそのつもりなら、私はあなたのもの

 

 

If you're up for it, I'm down

 

あなたがそのつもりなら、私は賛成よ

 

 

If you're up for it, I'm all yours now

 

あなたがそのつもりなら、私はあなたのもの

 

 

If you're up for it, baby, I'm down for you

 

ねえ、あなたがそのつもりなら私は賛成

 

 

(Are you up for it?)

 

(そうしたいって思ってる?)

 

 

The only one I want is you

 

私が欲しいのはあなただけなの

 

 

(Are you up for it?)

 

(そうしたいって思ってる?)

 

 

The only one I want is you

 

私が欲しいのはあなただけで

 

 

(Are you up for it?)

 

(そうしたいって思ってる)

 

 

The only one I want is you

 

欲しいのはあなただけよ

 

 

(Are you up for it?)

 

(そうしたいって思ってる)

 

 

The only one I want is you

 

欲しいのはあなただけよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow