カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Unwanted~ Avril Lavigne

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

All that I did was walk over

 

少し冷たくしちゃっただけ

 

 

Start off by shaking your hands

 

握手することから始まったの

 

 

That's how it went

 

それだけのことだった

 

 

I had a smile on my face and I sat up straight

 

笑顔を浮かべて行儀よく座ってたの

 

 

Oh, yeah, yeah

 

 

 

 

I wanted to know you

 

あなたのことを知りたかった

 

 

I wanted to show you

 

あなたに見せてあげたかったの

 

 

 

 

 

 

 

You don't know me

 

私のわからないのね?

 

 

Don't ignore me

 

無視しないで

 

 

You don't want me there

 

私に側に居て欲しくないのね

 

 

You just shut me out

 

私を完全に拒否するのね

 

 

You don't know me

 

私のこと、わからないのね?

 

 

Don't ignore me

 

無視しないでよ

 

 

If you had your way

 

あなたはやることがあるからって

 

 

You'd just shut me up

 

私を黙らせるのね

 

 

Make me go away

 

そうやって私を遠ざけて行くの...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(That I'm so unwanted)

 

(私を求められてないってこと)

 

 

No, I just don't understand why you won't talk to me

 

違うわ、なんで私と話したがらないのかわからないわ

 

 

It hurts that I'm so unwanted for nothing

 

誰にも必要とされないことに傷づいて悲しかったの

 

 

Don't talk words against me

 

私のことを否定しないで

 

 

 

 

 

 

 

 

You don't know me

 

私のわからないのね?

 

 

Don't ignore me

 

無視しないで

 

 

You don't want me there

 

私に側に居て欲しくないのね

 

 

You just shut me out

 

私を完全に拒否するのね

 

 

You don't know me

 

私のこと、わからないのね?

 

 

Don't ignore me

 

無視しないでよ

 

 

If you had your way

 

あなたはやることがあるからって

 

 

You'd just shut me up

 

私を黙らせるのね

 

 

Make me go away

 

そうやって私を遠ざけて行くの...

 

 

Make me go away...

 

私を遠ざけるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I tried to belong

 

このままで居るのが辛かったの

 

 

It didn't seem wrong

 

何も間違ってないって思ったわ

 

 

My head aches

 

頭痛がするの

 

 

It's been so long

 

あまりにも長かった

 

 

I'll write this song

 

この歌を描くわ

 

 

If that's what it takes

 

もしも、そうしないといけないというのなら

 

 

 

 

 

 

 

You don't know me

 

私のわからないのね?

 

 

Don't ignore me

 

無視しないで

 

 

You don't want me there

 

私に側に居て欲しくないのね

 

 

You just shut me out

 

私を完全に拒否するのね

 

 

You don't know me

 

私のこと、わからないのね?

 

 

Don't ignore me

 

無視しないでよ

 

 

If you had your way

 

あなたはやることがあるからって

 

 

You'd just shut me up

 

私を黙らせるのね

 

 

Make me go away

 

そうやって私を遠ざけて行くの...

 

 

You don't know me

 

私のわからないのね?

 

 

Don't ignore me

 

無視しないで

 

 

You don't want me there

 

私に側に居て欲しくないのね

 

 

You just shut me out

 

私を完全に拒否するのね

 

 

You don't know me

 

私のこと、わからないのね?

 

 

Don't ignore me

 

無視しないでよ

 

 

If you had your way

 

あなたはやることがあるからって

 

 

You'd just shut me up

 

私を黙らせるのね

 

 

Make me go away

 

私を遠ざけるの

 

 

Make me go away

 

私を遠ざけるのね...

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

See You Tomorrow