カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~High Road~ Ke$ha

 

 

 

 

 

 

 

I'm talking the high road, I'm high as fuck

 

私は高速道路を走るの、だってちょーハイだから

 

 

And these assholes won't shut up

 

バカな奴らは一生黙らない

 

 

Got me laughing, I ain't losing no sleep

 

笑っちゃうわ、もう今は夜もグッスリ寝れる

 

 

I'm talking the high road, I'm high as fuck

 

私は高速道路を走るの、ハイだから

 

 

And I don't know where I'll end up

 

自分がどこに行き着くかはわからないの

 

 

But I'm laughing, I ain't losing no sleep

 

でも、私は笑ってるの、夜もグッスリ眠れるから

 

 

I'm talking the

 

進むの

 

 

High road

 

高速に乗って

 

 

High road

 

高速に乗って

 

 

High road

 

高速道路に乗って

 

 

High road

 

高速で

 

 

 

 

 

 

 

B-I-T-C-H, I'm that bitch you love to hate

 

ビッチ、私はあなた達が嫌がってる奴よ

 

 

S-T-R-8, talk that shit straight to my bank

 

SーTーRー8真っ直ぐに、何も言われても結局全部私のお金になるの

 

 

So aggressive, passive aggressive

 

だから私は超攻撃的なの、直接は攻撃しないけど

 

 

Delete the message, and pass me a beverage, hey

 

メッセージは消して、私に飲み物を渡して

 

 

Oh, good God, what the fuck have I done?

 

神様、私は何をしたのかな?

 

 

All in the name of good, clean fun

 

クリーンなことしかしてないつもりだったけど

 

 

Y'all think I'm crazy, think I'm dumb

 

みんな、私のことをおかしいって思ってる

 

 

Could a bitch this dumb write a number one? woo!

 

でもバカなビッチがナンバー1の曲を書けるのかな?

 

 

More than one, woo!

 

1以上!

 

 

More than two, yah!

 

2以上!

 

 

More than you, woo!

 

あなた以上!

 

 

 

 

 

 

 

I'm talking the high road, I'm high as fuck

 

私は高速道路を走るの、だってちょーハイだから

 

 

And these assholes won't shut up

 

バカな奴らは一生黙らない

 

 

Got me laughing, I ain't losing no sleep

 

笑っちゃうわ、もう今は夜もグッスリ寝れる

 

 

I'm talking the high road, I'm high as fuck

 

私は高速道路を走るの、ハイだから

 

 

And I don't know where I'll end up

 

自分がどこに行き着くかはわからないの

 

 

But I'm laughing, I ain't losing no sleep

 

でも、私は笑ってるの、夜もグッスリ眠れるから

 

 

I'm talking the

 

進むの

 

 

High road

 

高速に乗って

 

 

High road

 

高速に乗って

 

 

High road

 

高速道路に乗って

 

 

High road

 

高速で

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

K-E-S-H-A, I can S-P-ell my name

 

ケシャ、自分の名前くらい書けるわ

 

 

Oy vey, okay, hope y'all have a blessed day

 

みんなが良い1日を過ごせるように祈ってるの

 

 

So pretentious, I'm so damn pretentious

 

私は大袈裟な女

 

 

Delete the message, and pass me that beverage (hey)

 

メッセージは消して、私にその飲み物をちょうだい

 

 

Oh, good God, somethin' for the low blow

 

ねえ、卑怯な攻撃ね

 

 

A girl like me try to take the high road

 

でも私みたいな女の子は高速を走るのよ

 

 

Been meditating, transcendental

 

瞑想をして悟りを開いたの

 

 

Why y'all think I'm fuckin' mental?

 

なんで私が精神的に弱いって思うの?

 

 

Oh, I'm havin' fun, woo!

 

まあ良いわ、私は楽しんでるから!

 

 

I'm havin' fun, woo! (she's havin' fun)

 

楽しんでるの!

 

 

This shit is done, yah!

 

くだらないことはおしまいよ!

 

 

Now play that drum!

 

さあ、ドラムを鳴らして!

 

 

 

 

 

 

 

I'm talking the high road, I'm high as fuck

 

私は高速道路を走るの、だってちょーハイだから

 

 

And these assholes won't shut up

 

バカな奴らは一生黙らない

 

 

Got me laughing, I ain't losing no sleep

 

笑っちゃうわ、もう今は夜もグッスリ寝れる

 

 

I'm talking the high road, I'm high as fuck

 

私は高速道路を走るの、ハイだから

 

 

And I don't know where I'll end up

 

自分がどこに行き着くかはわからないの

 

 

But I'm laughing, I ain't losing no sleep

 

でも、私は笑ってるの、夜もグッスリ眠れるから

 

 

I'm talking the

 

進むの

 

 

High road

 

高速に乗って

 

 

High road

 

高速に乗って

 

 

High road

 

高速道路に乗って

 

 

High road

 

高速道路で

 

 

High road (I'm talking the)

 

高速に乗って

 

 

High road

 

高速に乗って

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Now put your hands up

 

手をあげて!

 

 

Now put your hands down

 

今度は下げて!

 

 

Now put your hands up-up-up-up

 

手をあげて!高く!

 

 

Now put your hands down

 

今度は下げて!

 

 

Now put your hands up

 

手をあげて!

 

 

Now put your hands down

 

今度は下げて!

 

 

Now put your hands up-up-up-up

 

手をあげて!高く!

 

 

Now put your hands down

 

今度は下げて!

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow