カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Worry Bout Me~ Zara Larsson

youtu.be



 

 

 

 

 

 

 

Everything, everything's cool now

 

全部、全部落ち着いたの

 

 

I wanted you to know that I am fine tonight

 

今夜は大丈夫だって、あなたに伝えたかったわ

 

 

Why do you do that to me?

 

なんでそんなことするの?

 

 

Unfair how after we done, then you care

 

終わってから大事にするなんてずるいわ

 

 

It's like you know I am fine

 

まるで私が大丈夫だって知ってるみたいに

 

 

But why don't you remind yourself that?

 

でも、自分もそうだって思い出したらどう?

 

 

 

 

 

 

 

Don't worry 'bout me

 

私のことは心配しないで

 

 

You should worry 'bout you, yeah

 

あなたは自分の心配をした方がいいわ

 

 

Keep doing what you do best, babe

 

自分の得意なことを続けてて

 

 

That's loving only yourself, babe

 

自分だけ愛するのは得意でしょ?

 

 

'Cause I've been sleeping Okay

 

だって、私は問題なく眠れてるんだもの

 

 

(No, no, no, no)

 

(そうよ)

 

 

Don't worry 'bout me

 

私のことは心配しないで

 

 

You should worry 'bout you, oh no

 

あなたは自分の心配をした方がいいわ

 

 

Yeah. that's your problem, so fix it

 

そうよ、それは自分の問題なんだからなんとかして

 

 

'Cause I ain't none of your business

 

だって、私はあなたには関係ないんだから

 

 

Now I've been sleeping Okay

 

今、私は問題なく眠れてるの

 

 

(No, no, no, no)

 

(そうよ、そうなの)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Now that you hurting like hell

 

あなたは今は、死ぬほど傷ついてるのね

 

 

You see things that reminds you of me everywhere

 

見るもの全て私を思い出して

 

 

Just know that I am fine tonight

 

今夜は大丈夫だって覚えてて

 

 

You're tryna stay in my life

 

あなたは私の人生に関わり続けようとするけど

 

 

Ain't got the space or the time

 

そんなスペースも時間もないの

 

 

It's too late now, I'm moving on

 

もう、遅すぎるの、私は次に進んでるわ

 

 

I'm so unfazed, you ain't what I want, no

 

動じないわ、前の私とは違うの

 

 

 

 

 

 

 

Don't worry 'bout me (don't worry 'bout)

 

私のことは心配しないで

 

 

You should worry 'bout you, yeah

 

あなたは自分の心配をした方がいいわ

 

 

Keep doing what you do best, babe

 

自分の得意なことを続けてて

 

 

That's loving only yourself, babe

 

自分だけ愛するのは得意でしょ?

 

 

'Cause I've been sleeping Okay

 

だって、私は問題なく眠れてるんだもの

 

 

(No, no, no, no)

 

(そうよ)

 

 

Don't worry 'bout me

 

私のことは心配しないで

 

 

You should worry 'bout you, oh no

 

あなたは自分の心配をした方がいいわ

 

 

Yeah. that's your problem, so fix it

 

そうよ、それは自分の問題なんだからなんとかして

 

 

'Cause I ain't none of your business

 

だって、私はあなたには関係ないんだから

 

 

Now I've been sleeping Okay

 

今、私は問題なく眠れてるの

 

 

(No, no, no, no)

 

(そうよ、そうなの)

 

 

Don't worry 'bout me

 

私のことは心配しないで

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't worry 'bout me

 

私のことは心配しないで

 

 

You're tryna stay in my life

 

あなたは私の人生に関わり続けようとするけど

 

 

Ain't got the space or the time

 

そんなスペースも時間もないの

 

 

It's too late now, I'm moving on

 

もう、遅すぎるの、私は次に進んでるわ

 

 

I'm so unfazed, you ain't what I want, no

 

動じないわ、前の私とは違うの

 

 

Don't worry 'bout me (don't worry 'bout)

 

私のことは心配しないで

 

 

You should worry 'bout you, yeah

 

あなたは自分の心配をした方がいいわ

 

 

Keep doing what you do best, babe

 

自分の得意なことを続けてて

 

 

That's loving only yourself, babe

 

自分だけ愛するのは得意でしょ?

 

 

'Cause I've been sleeping Okay

 

だって、私は問題なく眠れてるんだもの

 

 

(No, no, no, no, yeah)

 

(そうよ)

 

 

Don't worry 'bout me

 

私のことは心配しないで

 

 

(Don't worry 'bout me)

 

 

 

 

You should worry 'bout you, oh no

 

あなたは自分の心配をした方がいいわ

 

 

Yeah. that's your problem, so fix it

 

そうよ、それは自分の問題なんだからなんとかして

 

 

'Cause I ain't none of your business

 

だって、私はあなたには関係ないんだから

 

 

Now I've been sleeping Okay

 

今、私は問題なく眠れてるの

 

 

(No, no, no, no)

 

(そうよ、そうなの)

 

 

Don't worry 'bout me

 

私のことは心配しないで

 

 

You should worry 'bout you

 

あなたは自分の心配をした方がいいわ

 

 

Worry about you, worry about you, worry 'bout you

 

自分の心配をね、自分の心配を

 

 

Yeah. you should worry 'bout you

 

そう、あなたは自分の心配をした方がいいわ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow