カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Parties~ Jake Miller

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I don't go to parties anymore

 

もうパーティーには行かないよ

 

 

'Cause I'm afraid to see you 

 

だって、ドアを開けたら

 

 

When I open up the door

 

キミがそこに立ってるって思ったら

 

 

Standing there with my replacement

 

それも僕の代わりの奴と一緒に

 

 

Laughing and smiling

 

大声で笑ったり、笑顔を作ったりしてるけど

 

 

While inside I'm dying

 

本当は苦しいんだよ

 

 

So I don't go to parties anymore

 

だから、もうパーティーには行かないよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ten o'clock on the Friday night

 

金曜日の夜の10時に

 

 

I got the

 

届くのが

 

 

Text message with the place and time

 

場所と時間が書かれたメール

 

 

But she

 

でも、彼女も

 

 

Probably get the same text

 

きっと、同じメールを受け取ってるはずだけど

 

 

So I can't go

 

だから、行けるわけないだろ?

 

 

'Cause I can't see her face right now

 

だって、彼女の顔をみれる状態じゃないし

 

 

'Cause if

 

だって、もしも

 

 

I do I know I might break down

 

目に入ったりしたら、崩れ落ちてしまいそうだから

 

 

And I'm not tryna make a scene guess I'll stay home

 

そして、もう騒がずに家に引きこもってるよ

 

 

Maybe next week I'll be ready

 

多分、来週ぐらいは大丈夫かな

 

 

To get dressed up and fake a smile

 

お洒落をして、嘘の笑顔くらいなら振りまけるくらいにはなってるよ

 

 

But I think she's moved on already

 

でも、彼女はもう次に行ってるんだろうね

 

 

So you won't see me for a while

 

だから、しばらくキミの前からは消えるよ

 

 

 

 

 

 

 

I don't go to parties anymore

 

もうパーティーには行かないよ

 

 

'Cause I'm afraid to see you 

 

だって、ドアを開けたら

 

 

When I open up the door

 

キミがそこに立ってるって思ったら

 

 

Standing there with my replacement

 

それも僕の代わりの奴と一緒に

 

 

Laughing and smiling

 

大声で笑ったり、笑顔を作ったりしてるけど

 

 

While inside I'm dying

 

本当は苦しいんだよ

 

 

So I don't go to parties anymore

 

だから、もうパーティーには行かないよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No

 

いや

 

 

You're probably in your room right now

 

多分、キミは今頃部屋にいて

 

 

When you

 

キミは

 

 

Getting ready for a long night out

 

夜を楽しむ準備をしてるんだろうね

 

 

And you

 

そしてキミは

 

 

Probably look so good 'cause you always do

 

いい感じに可愛くなって、キミはいつもそうさ

 

 

Or maybe you're staying back home too

 

それか、家に引きこもってるのかも

 

 

'Cause you feel the same way that I do

 

だってキミは、僕と同じように思ってるから

 

 

You should pick up the phone and call me 

 

電話して欲しいんだ

 

 

If that's true

 

もしもこれが当たってたらいいんだけど

 

 

Maybe next week I'll be ready

 

多分、来週くらいには大丈夫かな

 

 

To get dressed up and fake a smile

 

お洒落をして、嘘の笑顔くらいなら振りまけるくらいにはなってるよ

 

 

But I think she's moved on already

 

でも、彼女はもう次に行ってるんだろうね

 

 

So you won't see me for a while

 

だから、しばらくキミの前からは消えるよ

 

 

 

 

 

 

 

’CauseI don't go to parties anymore

 

だって、もうパーティーには行かないから

 

 

'Cause I'm afraid to see you 

 

だって、ドアを開けたら

 

 

When I open up the door

 

キミがそこに立ってるって思ったら

 

 

Standing there with my replacement

 

それも僕の代わりの奴と一緒に

 

 

Laughing and smiling

 

大声で笑ったり、笑顔を作ったりしてるけど

 

 

While inside I'm dying

 

本当は苦しいんだよ

 

 

So I don't go to parties anymore

 

だから、もうパーティーには行かないよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow