カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Breathe~ Back Street Boys

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Sand keeps slippin' right through my hands

 

砂が僕の手からすり抜けてるんだ

 

 

Days all feel the same, still numb from you

 

何もかもが同じように感じる日々で、キミのお陰で今でも何も感じないよ

 

 

First step off of this plane, I knew

 

この飛行機から踏み出す一歩目で、僕は分かったんだよ

 

 

I suffocate without you, heart beats for two

 

キミなしでは息ができなくて、心臓は二人のために打つんだ

 

 

It was good, what we had

 

よかったよ、僕達が経験したことは

 

 

If that was paradise

 

もしも、あれがパラダイスだったら

 

 

Could somebody take me back

 

誰かが僕を引き戻してくれたかな

 

 

And it hurts lookin' back

 

それに思い返すと傷ついてしまうよ

 

 

If this is for the best

 

もしも、これが最善なら

 

 

Then tell my why it hurts so bad

 

なんでこんなに痛むのか教えて欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't let go when the daylight's gone

 

陽の光が消えてしまう所で離さないでよ

 

 

'Cause it's always darkness before the dawn

 

だって、いつも夜明け前が一番くらいから

 

 

I... breathe. oh-oh

 

僕は... 生きてるんだ

 

 

When the cold air starts fillin' up my lungs

 

冷たい空気が肺をいっぱいにしても

 

 

When I hate the things that I have become

 

自分の成り行きが嫌になっても

 

 

I... breathe, oh-oh

 

僕は... 生きてるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Regrets dancin' around my head

 

後悔が頭の中で舞ってる

 

 

Everytin' I never said, still numb from you

 

僕が絶対に言えない全てを、キミのせいで今でも何も感じないよ

 

 

From you, from you, from you

 

キミのせいで、キミのおかげでね

 

 

Secrets sleepin' all over this bed

 

このベッドの中で秘密が眠ってる

 

 

Memories of what we did come into view

 

目に飛び込んで来る僕達の思い出が

 

 

And it hurts looking back

 

それに思い返すと傷つくよ

 

 

If this is for the best

 

もしも、これが最善なら

 

 

Tell me why it hurts so bad

 

なんでこんなに傷つくのか教えてよ

 

 

 

 

 

 

 

Don't let go when the daylight's gone

 

陽の光が消えてしまう所で離さないでよ

 

 

'Cause it's always darkness before the dawn

 

だって、いつも夜明け前が一番くらいから

 

 

I... breathe. oh-oh

 

僕は... 生きてるんだ

 

 

When the cold air starts fillin' up my lungs

 

冷たい空気が肺をいっぱいにしても

 

 

When I hate the things that I have become

 

自分の成り行きが嫌になっても

 

 

I... breathe, oh-oh

 

僕は... 生きてるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I breathe, breathe

 

僕は生きてる

 

 

I breathe, breathe

 

僕は生きてるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sand keeps slippin' right through my hands

 

砂が僕の手からすり抜けてるんだ

 

 

Days all feel the same, still numb from you

 

何もかもが同じように感じる日々で、キミのお陰で今でも何も感じないよ

 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
See You Tomorrow