カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Not Alone~ Kygo

 

 

 

 

You're not alone

キミは独りじゃないんだ

 

I'm awake, and I've been missing you

僕は起きてて、ずっとキミを恋しがってた

 

I remember it well

それをよく、覚えてる

 

Shut out the lights, so I can lay here and just think about you

光を消すんだ、だから僕はここで横にしてキミのことを考えてる

 

Don't wanna dream again tonight

今夜はもう夢を、見たくないよ

 

 

 

Oh oh oh, I'll just lie here and wait

僕はここに横たわって待つよ

 

For the first light of the day

その日の最初の光を

 

Oh oh oh, you're the sun that I crave

キミが太陽だったら良いな

 

You're the first light of the day

キミはその日の最初の光なんだ

 

 

 

You're not alone

キミは独りじゃない

 

I'm awake, and I've been thinking of you

僕は起きてて、ずっとキミのことを考えてる

 

I wanna hold onto you right

キミを抱きしめてたいんだ

 

I wanna see whatever you see when you open your eyes

キミが目を開いてる時に見てるものは何かって見たいんだ

 

I wanna be right by your side

僕はキミの隣にいたいんだ

 

 

 

Oh oh oh, I'll just lie here and wait

僕はここに横たわって待つよ

 

For the first light of the day

その日の最初の光を

 

Oh oh oh, you're the sun that I crave

キミが太陽だったら良いな

 

You're the first light of the day

キミはその日の最初の光なんだ

 

 

 

You're not alone...

キミは独りじゃないよ

 

I'll go wherever you need me to go

僕に行って欲しいところなら、どこでも行くさ

 

You're not alone

キミは独りじゃない

 

You're not alone

キミは独りじゃないんだ

 

No, I won't leave you now

キミを置いて行かない

 

I'll always be around

僕は常にキミの周りにいるさ

 

No, I won't leave you now

いや、キミを置いては行かない

 

I'll always be around

僕はいつだってキミのそばにいる

 

You're not alone

独りじゃないよ

 

You're not alone, you're not alone

キミは独りじゃないんだ、キミはね

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow