カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I'm The Man~ Aloe Blacc

 

 



 

 

youtu.be

 

 

 

I believe every lie that I ever told

 

僕がついた嘘をすべて信じてるんだ

 

 

Paid for every heart that I ever stole

 

盗んだハートはすべて払って

 

 

I played my cards and I didn't fold

 

僕は上手く降りたことはないんだ

 

 

Well it ain't that hard when you got soul (this is my world)

 

魂があればそんなに大変じゃないんだよ(ここは僕の世界さ)

 

 

Somewhere I heard that life is a test

 

どこかで人生はテストだって聞いたけど

 

 

I been through the worst but still I give my best

 

最悪な時でも、自分のベストを尽くすんだよ

 

 

God made my mold different from the rest

 

神様が僕の形だけ他とは違うように作って

 

 

Then he broke that mold so I know I'm blessed (this is my world)

 

神様はその形を壊したから、僕は神様の祝福を受けてるって知ったんだ

 

 

Stand up now and face the sun

 

立ち上がって太陽を見るんだ

 

 

Won't hide my tail or turn and run

 

尻尾を隠すこともしなければ逃げたりもしない

 

 

It's time to do what must be done

 

やらなきゃいけないことをやる時なんだ

 

 

Be a king when kingdom comes

 

死ぬときにはキングになるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

Girl you can tell everybody

 

みんなに伝えてくれ

 

 

Yeah, you can tell everybody

 

そう、みんなに

 

 

Go ahead and tell everybody

 

みんなに伝えてくれよ

 

 

I'm the man I'm the man I'm the man

 

僕はすごいって、すごいって

 

 

Girl you can tell everybody

 

みんなに伝えてくれ

 

 

Yeah, you can tell everybody

 

そう、みんなに

 

 

Go ahead and tell everybody

 

みんなに伝えてくれよ

 

 

I'm the man I'm the man I'm the man

 

僕はすごいって、すごいって

 

 

Yes I am yes I am yes I am

 

そうさ

 

 

I'm the man I'm the man I'm the man

 

僕はすごいって、すごいって

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I got all the answers to your questions

 

キミの質問のすべての答えを僕は持ってる

 

 

I'll be the teacher you could be the lesson

 

僕が教師で、キミがレッスンを受けるんだ

 

 

I'll be the preacher you be the confession

 

僕が説教者で、キミが白目

 

 

I'll be the quick relief to all your stressing (this is my world)

 

キミのストレスの解消に僕はなるよ

 

 

It's a thin line between love and hate 

 

愛と憎しみは紙一重

 

 

Is you really real or is you really fake

 

キミは本物なのか偽物なのか

 

 

I'm a solider standing on my feet

 

僕は立っている兵士さ

 

 

No surrender and I won't retreat (this is my world)

 

降参しなければ逃げもしない(ここは僕の世界なんだ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stand up now and face the sun

 

立ち上がって太陽を見るんだ

 

 

Won't hide my tail or turn and run

 

尻尾を隠すこともしなければ逃げたりもしない

 

 

It's time to do what must be done

 

やらなきゃいけないことをやる時なんだ

 

 

Be a king when kingdom comes

 

死ぬときにはキングになるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

Girl you can tell everybody

 

みんなに伝えてくれ

 

 

Yeah, you can tell everybody

 

そう、みんなに

 

 

Go ahead and tell everybody

 

みんなに伝えてくれよ

 

 

I'm the man I'm the man I'm the man

 

僕はすごいって、すごいって

 

 

Girl you can tell everybody

 

みんなに伝えてくれ

 

 

Yeah, you can tell everybody

 

そう、みんなに

 

 

Go ahead and tell everybody

 

みんなに伝えてくれよ

 

 

I'm the man I'm the man I'm the man

 

僕はすごいって、すごいって

 

 

Yes I am yes I am yes I am

 

そうさ

 

 

I'm the man I'm the man I'm the man

 

僕はすごいって、すごいって

 

 

I'm the man

 

言ってくれよ

 

 

You can tell everybody what I'm saying y'all

 

みんなに僕が言ってることを言ってくれよ

 

 

I'm the man

 

言ってくれよ

 

 

You can tell everybody what I'm saying y'all

 

みんなに僕が言ってることを言ってくれよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow