カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Runner~ Alex G

 

 

 

I like people who I can open up to

僕が好きなのは心を打ち明けられるような人で

 

Who don't judge for what I say, but judge me for what I do

僕の発言で判断せずに、行動で判断してくれる人

 

And when I think of people I look up to

そして、僕の尊敬する人は誰かと考えると

 

 

 

My runner, my runner, my man

僕のランナー、それが僕の思う男

 

My runner, my runner, my man

それが僕の思う男なんだ

 

 

 

I laugh when you say the wrong thing

キミが間違ったことを言うと、僕は笑ってしまう

 

Mounting off to everybody else but me

僕以外の全員にがなり立てるけど

 

They hit you with the rolled up magazine

彼らは雑誌を丸めてキミは引っ叩く

 

 

 

My runner, my runner, my man

僕のランナー、それが僕の思う男

 

My runner, my runner, my man

それが僕の思う男なんだ

 

 

 

(Loaded up, know your trigger like the back of my hand)

(弾を込めてキミの引き金はよく知ってる)

 

(Loaded up, know your trigger like the back of my hand)

(弾を込めてキミの引き金はよく知ってる)

 

What's a couple grand rolled up in your pocket

キミのポケットにある、その丸まった札束は何?

 

I won't tell nobody, baby you don't tell nobody

誰にも言わない、キミも何も言わないよな

 

I have done a couple bad things

僕は何度か悪いことはしたさ 

 

 

 

Yes, I have done a couple bad things

そう、何度か悪いことはしたよ

 

 

 

(Loaded up, know your trigger like the back of my hand)

(弾を込めてキミの引き金はよく知ってる)

 

(Loaded up, know your trigger like the back of my hand)

(弾を込めてキミの引き金はよく知ってる)

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow