カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Good Things Fall Apart~ Illenium feat Jon Bellion

 



 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Did I say something wrong? did you hear what I was thinking?

 

何か間違ったこと言った?

 

 

Did I talk way too long when I told you all my feelings that night?

 

僕が思ってることが聞こえてしまったの?あの夜に、キミに色々と話し過ぎたかな?

 

 

Is it you? is it me? did you find somebody better?

 

キミが悪いの?それとも僕?もっといい人を見つけた?

 

 

Someone who isn't me, 'cause I know that 

 

僕じゃない誰かを、だってキミは

 

 

I was never your type

 

僕のタイプじゃないから

 

 

Never really your type

 

キミのタイプじゃないんだ

 

 

Overthinking's got me drinking

 

考えすぎると飲み過ぎてしまうんだ

 

 

Messing with my head, whoa

 

頭の中がぐちゃぐちゃで

 

 

Tell me what you hate about me

 

僕のどこが悪いのか教えてよ

 

 

Whatever it is, I'm sorry

 

それが何であっても謝るさ

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

 

そうさ、そうだよ

 

 

I know can be dramatic

 

僕は少し大げさなのかも

 

 

But everybody said we had it

 

でも、僕達はお似合いだってみんな言ってたよ

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

 

そうさ、そうだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm coming to terms with a broken heart

 

傷つく結果になったけど

 

 

I guess that sometimes good things fall apart

 

時に良いことはダメにもなってしまうんだ

 

 

When you said it was real, guess I really did believe you

 

キミがこれは本物だって言った時、僕はそれを信じた

 

 

Did you fake how you feel when we parked

 

キミは気持ちを偽ったの?

 

 

Down by the river that night? that night?

 

川の側に車を止めたあの夜

 

 

That night when we fogged up the windows in your best friend's car

 

キミの親友の車に2人で乗って、窓を曇らせたあの夜

 

 

'Cause we couldn't leave the windows down in December

 

だって、12月は寒くて窓なんて開けられなかったから

 

 

 

 

 

Whoa

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tell me what you hate about me

 

僕のどこが悪いのか教えてよ

 

 

Whatever it is, I'm sorry

 

それが何であっても謝るさ

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

 

そうさ、そうだよ

 

 

I know can be dramatic

 

僕は少し大げさなのかも

 

 

But everybody said we had it

 

でも、僕達はお似合いだってみんな言ってたよ

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

 

そうさ、そうだよ

 

 

I'm coming to terms with a broken heart

 

傷つく結果になったけど

 

 

I guess that sometimes good things fall apart

 

時に良いことはダメにもなってしまうんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Overthinking's got me drinking

 

考えすぎると飲み過ぎてしまうんだ

 

 

Messing with my head, oh

 

頭の中がぐちゃぐちゃで

 

 

Tell me what you hate about me (about me)

 

僕のどこが悪いのか教えてよ

 

 

Whatever it is, I'm sorry (oh, I'm sorry)

 

それが何であっても謝るさ

 

 

Yeah, yeah, yeah (oh, I'm sorry)

 

そうさ、そうなんだ

 

 

Yeah, yeah, yeah

 

そうさ、そうだよ

 

 

I know can be dramatic

 

僕は少し大げさなのかも

 

 

But everybody said we had it

 

でも、僕達はお似合いだってみんな言ってたよ

 

 

Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

 

そうさ、そうだよ

 

 

I'm coming to terms with a broken heart

 

傷つく結果になったけど

 

 

I guess that sometimes good things fall apart

 

時に良いことはダメにもなってしまうんだ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow